עבודה מס' 068902
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח והצעת אסטרטגיה לשיווק בינלאומי של מוצרי חברת TNT ביוון.
8,248 מילים ,9 מקורות ,2010
בעבודתנו ננסה לשווק את מוצרי חברת TNT למדינות בחו"ל, להכיר להם אופנה ישראלית ואולי אף לגרום לעליות ברווחים ולהימצא בתחרות עם מדינות גדולות המומחיות בעיצוב ושיווק בגדי אופנה העולמית.
תוכן עניינים:
תאור חברת TNT
הגורמים לשינוי אסטרטגי/יציאה לשוק בינלאומי
מטרות שיווקיות לפעילות הבינלאומית
בחירת ארץ - יעד : יוון
ניתוח סביבת מאקרו+מיקרו של ארץ היעד
TOWS , הגדרת יעדים שיווקיים
ניתוח כדאיות על פי מודל G.E.
ניתוח של אסטרטגיות חדירה
מבנה של הפעילות הבינלאומית
ניתוח המאפיינים התרבותיים של יוון תוך התבססות על מודל Harris & Moran
ניתוח המאפיינים האתנוצנטריסטים ע"פ מודל SRC
האסטרטגיה והטקטיקה של ניהול המו"מ אל מול גורמים עסקיים ביוון תוך שימוש במודל של WEISS & STRIPP.
האסטרטגיה השיווקית במדינת היעד: יוון
תמהיל שיווקי מומלץ
ביבליוגרפיה
TNT · שיווק בינלאומי · שיווק בינלאומי · האיחוד האירופי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בינלאומי - חברת TNT", סמינריון אודות "שיווק בינלאומי - חברת TNT" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.