עבודה מס' 070292
מחיר: 362.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הענף והחברה, הצגת בעיה אסטרטגית ושלוש חלופות אסטרטגיות להתמודדות עם בעיה זו.
19,335 מילים ,15 מקורות ,2007
במרכזה של עבודה זו עומדת חברת HOT, כיום חברת טלוויזיה רב ערוצית בכבלים, אינטרנט וטלפוניה. בעבודה זו נכתבה תוכנית שיווקית בעבור שירות ומוצרי הטלוויזיה הרב ערוצית, אף שלא ניתן להפריד לחלוטין בין ענף הטלוויזיה לבין ענפים נוספים בהם עוסקת. העבודה הינה תיאורית בחלקה הראשון ויישומית בחלקה השני, והתבססה על חומר תיאורטי נלמד, מקורות גלויים מהאינטרנט ומהכרה מוקדמת עם התחום.
ענף הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל, למרות מספר המתחרים הקטן הינו תחרותי מאוד ואף נחשב רווי מבחינת אחוזי החדירה שלו בשוק.
עם היווסדותה של HOT, נחשבה החברה למונופול בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית עד כניסת חברת Yes בשנת 2000. שני היתרונות התחרותיים המרכזיים של HOT לעומת Yes הם בבלעדיות להציע מוצרים כגון ה-VOD וכן החבילה משולשת, או בשמה השיווקי- TRIPLE PLAY, הכוללת שירותי טלוויזיה בכבלים, אינטרנט וטלפוניה יחדיו או לחוד.
במסגרת עבודה זו ניתחנו את חברת HOT תוך דגש על חטיבת הטלוויזיה בכבלים, לצד התייחסות למתחרה, תוך בחינת הסביבה העסקית ודרכה הגענו אל הבעיה השיווקית המרכזית וכן המשניות, הוצעו חלופות אסטרטגיות שיווקיות לטיפול בבעיות אלו ולבסוף הכנו תוכנית שיווקית מפורטת ויישומית.
ראשית, הכרנו את סביבת הענף המורחבת, מגמות ואפיונים בשוק הישראלי. לאחר מכן הצגנו את חברת HOT. בהמשך ביצענו ניתוח אסטרטגי של השחקנים המרכזיים בענף הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל. לסיום החלק הראשון עשינו ניתוח SWOT של HOT ו-Yes.
לאחר ניתוח החלק הראשון, הוקדש החלק השני תחילה להצגת הבעיה המרכזית של הפירמה, אותה הגדרנו כבעיית שירות והתדמית בפרמטר זה בעיני השוק. בעיה זו הינה לדעתנו הגורם העיקרי לבעיה רחבה יותר ברמה העסקית, והיא מצוקת נטישת הלקוחות ומצב של "דלת מסתובבת" בין שתי החברות הפעילות בענף, דבר שגורם הפסדים כבדים לחברה.
עם הגדרת הבעיה המרכזית והגורמים הקריטיים להצלחה בענף ולפירמה, הצענו 3 חלופות לאסטרטגיה שיווקית בעבור חברת HOT, העשויות לדעתנו לענות על הבעיה המרכזית כפי שהוגדרה, לצד התחשבות בבעיות משנה נוספות כפי שציינו.
החלק האחרון של העבודה מתייחס לפרמטרים של תוכנית שיווקית מפורטת, בהם על HOT לפעול בכדי ליישם הלכה למעשה את האסטרטגיה שנבחרה. התוכנית כוללת: מאפייני מוצרים, מחירים, הפצה, פרסום, קד"ם, יח"צ, מכירה אישית ושירות.
תוכן עניינים:
1. תקציר מנהלים
2. מבוא
3. הצגת חברת HOT
4. ניתוח אסטרטגי: תיק מוצרים/אסטרטגית צמיחה
5. ניתוח שוק
6. ניתוח SWOT
7. הגדרת הבעיה המרכזית
8. גורמי ההצלחה בענף ולפירמה
9. הגדרת מטרות ויעדים (איכותיים וכמותיים)
10. חלופות לאסטרטגיה שיווקית
11. תוכנית שיווק
12. תקציב (קובץ נפרד)
13. מקורות (אתרי אינטרנט)
סמינר · אסטרטגיה · תכנון השיווק · HOT · הוט · תוכנית שיווק · תקשורת · טלביזיה · כבלים · לוויין · YES · הוט · טלויזיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה ותכנון השיווק - חברת HOT", סמינריון אודות "אסטרטגיה ותכנון השיווק - חברת HOT" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.