היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–6] מתוך 6
עבודה מס' 67523
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות חברת "HOT" - הוט.
15,325 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס' 69605
בחינת האסטרטגיה של חברת הוט, ניתוח PEST, ניתוח מתחרים, ניתוח 5 הכוחות של פורטר.
3,418 מילים (כ-10.5 עמ'), 0 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 67903
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות בחברה "HOT".
15,317 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס' 67923
בחינת הקשר בין ציפיות השירות, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות בחברה HOT (הצעת מחקר).
8,156 מילים (כ-25 עמ'), 43 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 69604
סקירת תפקידו של כל אחד ממנהלי החברה ובאיזה מערכות מידע הוא משתמש על מנת למלא את תפקידו בהחלטה להיכנס לשוק המסחר האלקטרוני.
2,747 מילים (כ-8.5 עמ'), 2 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 69606
פרויקט שמטרתו העיקרית היא לקדם את מכירות שירותי הטלוויזיה ולגרוף פלח שוק יותר גדול מהמצב הקיים.
16,131 מילים (כ-49.5 עמ'), 6 מקורות, 725.95 ₪

אם אינך מוצא את הנושא המבוקש - אנא בצע חיפוש שונה.


עבודות [1–6] מתוך 6