עבודה מס' 070182
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תכנית שיווק תמציתית למותג מעדן חלב לילדים.
3,224 מילים ,12 מקורות ,2014
מטרת המסמך להציג תכנית שיווק למותג מעדן חלב לילדים של חברת "טרה" לשנה הקרובה.
המותג: מעדן חלב חדש לילדים, שמוצב כחלופה בריאותית יותר (רכיבים טבעיים בלבד, מועשר בסידן, במתיקות מופחתת), בהשוואה למעדני החלב האטרקטיביים בשוק.
החדרת מוצר חדש בתחום לשוק מעדני החלב בישראל תגרום לתחרות בתחום מעדני החלב המזינים והבריאים ולתחרות למול החברות המובילות, כשקהל היעד הוא הורים לילדים שיצרכו את המעדנים המתוקים והמזינים לילדיהם, שייהנו ממוצר בריא ואיכותי.
מטרת המוצר תקדם את יעד נתח השוק של טרה כשאיפה של הכפלה של נתח השוק, הרי שטרה מייעדת לעצמה נתח של 20% משוק מוצרי החלב מ-2015, אך צופים כי טרה תגדיל את נתח השוק שלה עד 2015 ב-7% בלבד - כך שתחזיק ב-17% משוק החלב. הצמיחה תבוא על חשבון המתחרות תנובה, שטראוס, גד והשחקנים הקטנים יותר.
תוכן העניינים:
1.תקציר מנהלים
2.מבוא
3.ניתוח שוק
4. ניתוח Swot:
5. מטרות ויעדים
6.קהל המטרה:
7. מיצוב:
8. גורמי המפתח שיביאו להצלחת המוצר
9. אסטרטגית מוצר
10. אסטרטגית מחיר
11. אסטרטגיית ההפצה
12. אסטרטגיות תקשורת שיווקית משולבת פרסום, וקידום מכירות
ביבליוגרפיה
מוצרי חלב · מעדני חלב · החדרת מוצר · שוק החלב · מזון · בריאות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מעדן חלב לילדים "טרה" ", סמינריון אודות "מעדן חלב לילדים "טרה" " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.