היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה שיווקית למוצרי שמע

עבודה מס' 063860

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אסטרטגיה שיווקית למוצרי שמע אישיים לסטודנטים בחברת מערכות קול

3,718 מילים ,5 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

סקירת חברה אשר הינה חברה לתקשורת שעוסקת בשווק והתקנת מערכות תקשורת.
החברה שמה דגש עיקרי על ניהול השווק הכולל ותכוון מדיניות שיווקית, פיקוח ובקרה תוך התחשבות במשאבים אילוצים והזדמנויות סביבתיות.
עבודה זו תעסוק במוצר ייחודי, שירותי שמע אישיים לסטודנטים הבאים כתחליף ייחודי למערכות הגברה קונבנציונאלית כיום.
על פי סקר השוק נמצא כי כ- 50% מכלל אוכלוסיית הסטודנטים התייחסו בחיוב למוצר.
מכאן תגיע החברה למסקנה כי השוק הפוטנציאלי שלה מונה כ- 50,000 סטודנטים.

תוכן העניינים
תקציר
רקע כללי על שוק השירותים בישראל
תוכנית אסטרטגית השוק
חזון ואסטרטגית החברה
תאור המוצר
מודל פסט
מודל פורטר
מחקר שוק
מיצוב השוק
מודל אסטרטגיה שיווקית בחברת "בת קול מערכות"
מודל SWOT
מודל B.C.G
אסטרטגית שווקית
תמהיל השווק
בקרה
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח שאלון לדוגמא

קטע מהעבודה:

להלן המטרות האסטרטגיות:
1. להוביל בשוק מערכות התקשורת מבחינה טכנולוגית שירות ואיכות.
2. החדרת מודעות בשוק הפוטנציאלי.
3. העדפת המוצר של "בת קול מערכות" על פני המתחרים.

כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של כל חברה הוא תמהיל השווק ועל מנת להבין את התהליך צוטט ג'אורג' שוורץ בספרו "הקונספט של תמהיל השווק" ושם הוא כותב: "תמהיל השווק הוא מושג המתאר שילוב משתנה של גורמי ביקוש ברמות שונות שהפירמה מציעה ללקוחותיה לשם השגת היעדים, ככל שגוברת התחרות אין מנוס מישום התפיסה השווקית הקוראת להתאמת המוצר ותמהיל השווק לצורכי הלקוח".

מקורות:

אהרוני י., 1982, "אסטרטגיה עסקית", ת"א, גומא.
הורניק י., 1986, "ניהול השיווק", האוניברסיטה הפתוחה, כרכים א-ד.
יזרעאלי ד., 1994, "שיווק הלכה למעשה", צ'ריקובר, מהדורה שלישית.
פרץ, ג., "שיווק אינטימי", הספרייה הבינלאומי לאנשי עסקים.
קוטלר פ., 1991, ארמסטרונג ג., "עקרונות השיווק", המכון לפריון עבודה.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה שיווקית למוצרי שמע", סמינריון אודות "אסטרטגיה שיווקית למוצרי שמע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.