עבודה מס' 063860
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: אסטרטגיה שיווקית למוצרי שמע אישיים לסטודנטים בחברת מערכות קול
3,718 מילים ,5 מקורות ,2000
סקירת חברה אשר הינה חברה לתקשורת שעוסקת בשווק והתקנת מערכות תקשורת.
החברה שמה דגש עיקרי על ניהול השווק הכולל ותכוון מדיניות שיווקית, פיקוח ובקרה תוך התחשבות במשאבים אילוצים והזדמנויות סביבתיות.
עבודה זו תעסוק במוצר ייחודי, שירותי שמע אישיים לסטודנטים הבאים כתחליף ייחודי למערכות הגברה קונבנציונאלית כיום.
על פי סקר השוק נמצא כי כ- 50% מכלל אוכלוסיית הסטודנטים התייחסו בחיוב למוצר.
מכאן תגיע החברה למסקנה כי השוק הפוטנציאלי שלה מונה כ- 50,000 סטודנטים.
תוכן העניינים
תקציר
רקע כללי על שוק השירותים בישראל
תוכנית אסטרטגית השוק
חזון ואסטרטגית החברה
תאור המוצר
מודל פסט
מודל פורטר
מחקר שוק
מיצוב השוק
מודל אסטרטגיה שיווקית בחברת "בת קול מערכות"
מודל SWOT
מודל B.C.G
אסטרטגית שווקית
תמהיל השווק
בקרה
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח שאלון לדוגמא
אהרוני י., 1982, "אסטרטגיה עסקית", ת"א, גומא.
הורניק י., 1986, "ניהול השיווק", האוניברסיטה הפתוחה, כרכים א-ד.
יזרעאלי ד., 1994, "שיווק הלכה למעשה", צ'ריקובר, מהדורה שלישית.
פרץ, ג., "שיווק אינטימי", הספרייה הבינלאומי לאנשי עסקים.
קוטלר פ., 1991, ארמסטרונג ג., "עקרונות השיווק", המכון לפריון עבודה.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה שיווקית למוצרי שמע", סמינריון אודות "אסטרטגיה שיווקית למוצרי שמע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.