עבודה מס' 070120
מחיר: 338.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תחרות מסוג טאלוק - בחינת המוטיבציה לאורך הזמן בסדרת תחרויות עוקבות בהן למנצח בתחרות הראשונה ניתן יתרון בתחרות השנייה.
4,122 מילים ,9 מקורות ,2014
עם התחרות הגוברת בסביבה דינמית, יתרון תחרותי עשוי להיות חשוב מאוד כדי להשיג ביצועים טובים יותר ותוצאות טובות יותר עבור מתחרה כזה או אחר. בהקשר זה נאמר (Azzam, Abou-Moghli, Mustafa, & Ayed, 2012) כי קיים יתרון תחרותי כמטרה אסטרטגית, מאחר וביצועים טובים קשורים להשגת יתרון תחרותי (Azzam, Abou-Moghli, Mustafa, & Ayed, 2012). במונח תחרויות עבודה זו מתכוונת לאינטראקציות כלכליות או חברתיות שבהן שני שחקנים או יותר מתחרים על השליטה במשאבים, או לחילופין על זכייה בפרסים. המשאבים שהושקעו בתחרות על ידי השחקנים השונים קובעים במידה רבה את ההסתברות שלהם לזכות בפרס (Chowdhury, & Sheremeta, 2011). יש מצבי תחרות רבים בהן מתמודדים נפגשים יותר מפעם אחת , כאשר המתמודד שזכה בסבבים מוקדמים מקבל יתרון בסיבובים מתקדמים, וכן יתרון בקבלת הפרס. בעבודה זו נבחן את המוטיבציה לאורך הזמן באמצעות בחינת המודל של תחרות ובה למנצח בתחרות הראשונה ניתן יתרון בתחרות השנייה.
עבודה זו מחולקת לשלושה פרקים: בפרק הראשון מוצגת סקירת ספרות הדנה בתחרויות דינמיות, זכייה בפרס וניצחון דינמי. בפרק השני מוצג המודל שמתואר במחקרם של המדגיש מוטיבציה לאורך הזמן באמצעות תחרות שבה למנצח בתחרות הראשונה ניתן יתרון בתחרות השנייה. בפרק השלישי תוצג התרומה האישית של עבודה זו לתחום הנחקר והרחבה אפשרית למודל שלעיל.
תוכן עניינים:
מבוא
סקירת ספרות
המודל
סיכום מסקנות ותרומה אישית
ביבליוגרפיה
תורת המשחקים · השקעת מאמצים · הסתברות זכייה · חלוקת פרס · תחרות · יתרון תחרותי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניצחונות דינאמיים בתחרויות עוקבות", סמינריון אודות "ניצחונות דינאמיים בתחרויות עוקבות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.