היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק ופיתוח ברשות מקומית

עבודה מס' 021048

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת האפשרויות העומדות בפני מחלקת החינוך ברשות להגברת המודעות לפעילות ספורטיבית,סקירת המוצר,האסטרטגיה,(SWOT),תחרות ועוד.

5,881 מילים ,11 מקורות ,1995

תקציר העבודה:

בעבודה נסקור את ההזדמנויות העסקות, החולשות, האיומים ומקורות הכח של החברה (מודל (SWOT.
נסקור מהו אופי התחרות בענף בו פועלת הפירמה על פי מבנה הענף וחסמי הכניסה (חוקיים, כלכליים, עלויות גבוהות, נאמנות למותג), תחרות מצד מתחרים ותחרות מצד ספקים (מודל פורט).
כמו כן נסקור את ה"מוצר" על פי תיאוריית ה- 7P:
-PRODUCT מוצר מה יש לומר על מוצר או השירות.
-PRICE מחיר- מה מדיניות המחירים של הפירמה.
-PLACE מקום- מערך ההפצה איך מפיצה את השירות.
-PROMOTION קידום- איך מקדמת עצמה הפירמה: פרסום,קידום מכירות ויחסי ציבור.
-PERSONAL התנהגות העובדים.
-MANAGMENT PROCESS צורת הניהול.
-PHYSYCAL PLACE האווירה המקומית.
פעילות זו תעשה במסגרת המתנ"ס המקומי.

תוכן העניינים:

1. מבוא

2. אסטרטגית השיווק של הרשות
2.1 הקדמה
2.2 הסביבה העסקית
2.3 נקודות חוזק
2.4 יתרון תחרותי
2.5 נקודות חולשה
2.6 איומים וסכנות
2.7 הזדמנויות עסקיות
2.8 נסוח וגיבוש האסטרטגי

3. תמהיל השיווק של הרשות המקומית
3.1 כללי
3.2 תמהיל המוצר

4. הצעה לפרסום באמצעות דיוור
5. מחקר סטטיסטי
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

נקודות חוזק
1. מחירים אטרקטיביים יחסית לחוגי ספורט פרטיים.
2. שימוש בתוכניות לימוד חדשניות של משרד החינוך להוראת הספורט.

תגים:

מוניציפלי · דיוור · שיווק · עסקים · חינוך · אסטרטגי · SWOT

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק ופיתוח ברשות מקומית", סמינריון אודות "שיווק ופיתוח ברשות מקומית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.