עבודה מס' 021048
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת האפשרויות העומדות בפני מחלקת החינוך ברשות להגברת המודעות לפעילות ספורטיבית,סקירת המוצר,האסטרטגיה,(SWOT),תחרות ועוד.
5,881 מילים ,11 מקורות ,1995
בעבודה נסקור את ההזדמנויות העסקות, החולשות, האיומים ומקורות הכח של החברה (מודל (SWOT.
נסקור מהו אופי התחרות בענף בו פועלת הפירמה על פי מבנה הענף וחסמי הכניסה (חוקיים, כלכליים, עלויות גבוהות, נאמנות למותג), תחרות מצד מתחרים ותחרות מצד ספקים (מודל פורט).
כמו כן נסקור את ה"מוצר" על פי תיאוריית ה- 7P:
-PRODUCT מוצר מה יש לומר על מוצר או השירות.
-PRICE מחיר- מה מדיניות המחירים של הפירמה.
-PLACE מקום- מערך ההפצה איך מפיצה את השירות.
-PROMOTION קידום- איך מקדמת עצמה הפירמה: פרסום,קידום מכירות ויחסי ציבור.
-PERSONAL התנהגות העובדים.
-MANAGMENT PROCESS צורת הניהול.
-PHYSYCAL PLACE האווירה המקומית.
פעילות זו תעשה במסגרת המתנ"ס המקומי.
תוכן העניינים:
1. מבוא
2. אסטרטגית השיווק של הרשות
2.1 הקדמה
2.2 הסביבה העסקית
2.3 נקודות חוזק
2.4 יתרון תחרותי
2.5 נקודות חולשה
2.6 איומים וסכנות
2.7 הזדמנויות עסקיות
2.8 נסוח וגיבוש האסטרטגי
3. תמהיל השיווק של הרשות המקומית
3.1 כללי
3.2 תמהיל המוצר
4. הצעה לפרסום באמצעות דיוור
5. מחקר סטטיסטי
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה
מוניציפלי · דיוור · שיווק · עסקים · חינוך · אסטרטגי · SWOT
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק ופיתוח ברשות מקומית", סמינריון אודות "שיווק ופיתוח ברשות מקומית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.