עבודה מס' 070091
מחיר: 386.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: פרסומות של נשים כמשקפות את התפיסה המגדרית בחברה הישראלית - התייחסות למוצרי הפרסום ולדרך השימוש בנשים בפרסום.
5,305 מילים ,23 מקורות ,2012
בעבודה זו אעסוק בקשר בין דימויים בפרסומות לדימויים בחברה, ואעקוב אחר פרסומות בטלוויזיה, בעיתונות וברשתות החברתיות, בתקופת שלוש-ארבע השנים האחרונות, ואבחן דוגמאות לפרסום בו מופיעות נשים. אני מתעניינת בבדיקת הקשר בין הדימויים הנשיים והגבריים המופיעים בפרסומות, לבין דגמים של תפיסות מגדריות בחברה הישראלית.
הפרסומות שנדגמו בעבודה זו, הופיעו באמצעי תקשורת שונים בין השנים 2009-2013, בחרתי בהן בגלל שכללו דימויה של אישה (אחת או יותר, או חלקים של אישה). נוכחתן של נשים הייתה התנאי היחידי לדגימת הפרסומת לעבודה. באמצעות שש מתוך שבע פרסומות נעשה שימוש ישיר בגוף הנשי, לצורך הגברת משיכתו של הצרכן למוצר.
תוכן עניינים:
מבוא
1. דימויי הנשים בפרסומות- מין ומגדר
1.1 סטריאוטיפים וחלוקה מגדרית: נשים לעומת גברים
1.2 נשים בפרסומות- סקירה מעולמות תוכן
1.3 מיניות נשים בפרסום
2. מסרים תקשורתיים בפרסומות
2.1 מסרים ומשמעויות
2.2 הגוף הנשי בפרסומות
2.3 החפצת נשים בפרסום
3. השלכות הפרסום
3.1 השלכות הפרסום על נשים
3.2 השלכות הפרסום על החברה
4. סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים
נשים · פרסום · פרסומות · סקסיזם · החפצה · ביזוי · דימוי נשים · אשה · תפיסות מגדריות · מגדר · אוריינות חזותית
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דימויי נשים בפרסום הישראלי", סמינריון אודות "דימויי נשים בפרסום הישראלי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.