עבודה מס' 069867
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת השינוי שחל במעמד האשה בתקשורת והשוואה בין שתי כתבות.
3,182 מילים ,11 מקורות ,2012
בשנות האלפיים, לעיתים מסתכלים על המציאות שבה נמצא מעמד האישה ולא תמיד מבינים האם אנחנו במקום טוב או לא. האישה מוצגת עדיין כאובייקט מיני בקשת רחבה של פרסומות, נראה כי עיקר מעייניה של האישה, הם יופי, אופנה וסטייל, מקומה הבלעדי הוא הבית והמשפחה וכי עיקר עיסוקה הוא ניקיון. האם אכן זהו המצב? כיצד החברה תופסת את האישה? נראה כי בשנות האלפיים הרבה השתנה אך עדיין לא מספיק.
בעבודה תובא סקירה של השינוי שעבר מעמד האישה בעולם התקשורתי מסוף המאה השמונה העשרה ותחילת המאה התשע עשרה ועד היום. יוצגו הגישות הפמיניסטיות הרלוונטיות לכל אחת מהתקופות הנדונות ויובאו הגישות השונות לשינוי המגמה המדוברת. ייבחן השינוי המגמתי לאורך השנים והאם אכן מעמד האישה עבר שינוי או שמא נשאר כפי שהיה בשנים הראשונות לכניסת האישה לעולם התקשורת. תיערך השוואה בין שתי כתבות: האחת מראה פרסומות משנות החמישים, השישים והשבעים והייצוגים הסקסיסטיים השונים של האישה בה; והשניה מתוך בלוג, אשר תתאר את תופעת הבלוגים ואת השינוי שעברה האישה בעולם התקשורתי.
תוכן עניינים:
הקדמה
עליית כוחה של האישה בתקשורת - סקירת ספרות
הצגת נתונים- השוואה בין שתי כתבות
דיון ומסקנות
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח 1: http://www.mako.co.il/men-sex/Article-c4a493b01dcfe21006.htm
גברים יותר טובים מנשים!": הפרסומות הסקסיסטיות של פעם
נספח 2 : האינטרנט ככלי ומרחב להעצמת נשים, קרן סרנו-פיין.
https://dones7.wordpress.com/2013/03/23/האינטרנט-ככלי-ומרחב-להעצמת-נשים/
נשים · מעמד האשה · תקשורת · פרסומות סקסיסטי · סקסיזם · פמיניזם · בלוגים · סלוגוספירה · נשיות · עיתונות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "נשים בתקשורת", סמינריון אודות "נשים בתקשורת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.