עבודה מס' 069566
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח התמודדות החברה עם כניסת מתחרים.
3,744 מילים ,9 מקורות ,2010
חברת NEO הנה חברה בבעלות פרטית אשר פועלת בתחום האירועים משנת 1995. החברה מספקת שירותי בר מקצועי לאירועים (פרטיים ועסקיים) ובמהלך השנים 1995-2000 צברה מוניטין ויצרה מותג בתחום האירועים.
בשנת 1999 אחרי שביססה החברה מעמדה בשירות בר מקצועי יוקרתי לאירועים, החלה מגמה חדשה בענף האירועים. המגמה כללה שינוי כללי התחרות הנהוגים בענף וכניסת מתחרים מסיבית לתחום שירותי הבר. שירותי הבר היו נפוצים והפכו לחלק מובן מאליו באירועים. עקב כך, גם דרישות המזמינים ירדו וחלק גדול מן התחרות הפך להיות מבוסס על תחרות מחיר כאשר האיכות הגבוהה שמורה לבעלי אמצעים.
חברת NEO, שעד לתקופה זו, התבססה על שירות בר בלבד, מצאה עצמה מפנה מקום לעשרות חברות קטנות שפלשו לתחום באגרסיביות מבוססת מחיר נמוך. בד בבד עם קיטון חד בפלח השוק, ירד המחיר שלקוחות הסכימו לשלם עבור השירות. מאחר ומדובר על שולי רווח נמוכים מאוד בתחום רמות המחיר הנמוך, נאלצה החברה לשקול כיצד תמשיך את פעילותה והאם כדאי?
האפשרויות שעמדו על הפרק היו הוזלת מחירים וכניסה לאסטרטגיית תקיפה או נטישת התחום.
תוכן עניינים:
1. תאור החברה "NEO"
2. הבעיה
3. פתרון הבעיה:
פיתוח תהליכים ושירותים חדשים
בניית אסטרטגיה שיווקית חדשה
מיצוב חדש
פיתוח אסטרטגיה תקשורתית
ניהול אנשים
4. ביבליוגרפיה
בידול · מיצוב החברה · קייטרינג · ניהול השיווק · תחרות · מרקטינג
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה ניהולית, חדשנות ויצירתיות בחברת NEO", סמינריון אודות "אסטרטגיה ניהולית, חדשנות ויצירתיות בחברת NEO" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.