עבודה מס' 065131
מחיר: 312.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: האספקטים השונים המעורבים בבחירת האסטרטגיה הנחיהולית של חברת אורנג'.
6,671 מילים ,23 מקורות ,2002
עבודה זו עוסקת באספקטים שונים המעורבים בבחירת האסטרטגיה הניהולית של חברת פרטנר.
להן מטרות העבודה :
1. הצגת הארגון מהקמתו עד היום, תוך הצגת אסטרטגיות על פיהן פעל הארגון בעבר.
2. זיהוי בעיות הקיימות כיום בארגון וניתוח הסביבה הארגונית.
3. הצגת פתרונות אפשריים לבעיה שהוצגה תוך בחינת הארגון על תהליכיו.
4. המלצה על חלופה מועדפת אשר תעזור לארגון לשמור על מקומו כמוביל בשוק.
העבודה תתחלק ל- 2 חלקים עיקריים:
החלק הראשון יבחן את המצב האסטרטגי הנוכחי של פרטנר, זיהוי האסטרטגיה והפעולות המבוצעות למימושה.
בחלק השני תבוצע סקירה היסטורית לניתוח התפתחות האסטרטגיה בחברת פרטנר, תוך בחינת ההחלטות האסטרטגיות שנלקחו לאורך 5 השנים בהם החברה קיימת והשינויים שהתרחשו בחברה.
סיכום שני החלקים יביא לראיה שפרטנר שינתה את האסטרטגיה שלה לאורך השנים בצורה יזומה והקדימה את מתחרותיה בקריאת השוק בצורה הנכונה. מאסטרטגית "נתח שוק" שבה התחילה באוגוסט 1998, כשמתחרותיה הן פלאפון הותיקה וחברת סלקום, לאסטרטגיית "רווחיות" (BVFM - Best Value For Money ) כאשר אמיגו הצטרפו לשוק התחרותי.
ניתן יהיה לראות שבתחילת דרכה הובילה פרטנר בזכות טיפולוגיית Inside out והכתיבה את השינויים בשוק. עם כניסתה של אמיגו, מצאה את עצמה פרטנר ממשיכה לפי תכתיבי השוק לפי טיפולוגיית Outside in.
שינוי אסטרטגיה בזמן הנכון, וקריאת מפת השוק עזרה לפרטנר לתפוס מקום נכבד בשוק ואף לשמור עליו כאשר מצב השוק השתנה.
כיום, בעידן של שוק רווי, צריכה פרטנר לחזור ולבחון את ההחלטות האסטרטגיות שהתקבלו בעבר ולהתאימן למצב הקיים.
בסיום חלק א' של העבודה תינתן המלצתי לחברת פרטנר לבחירה באסטרטגייתInside out תוך שילוב משאביה הפנימיים וכישורי הליבה שלה אשר באים לידי ביטוי בשמירת יתרונה הטכנולוגי של פרטנר על פני מתחרותיה ולנצל יתרונות ברי חלוף וברי קיימא של החברה.
תקציר מנהלים
1. מבוא
1.1. הצגת הארגון
1.2. מבנה ארגוני
1.3. הזיקה לארגון
2. ניתוח אסטרטגי של הארגון
2.1. מודל 5 הכוחות של פורטר
2.2. מודל P.E.S.T
2.3. מודל בעלי העניין
2.4. מודל שרשרת הערך
2.5. מודל אסטרטגיה שיווקית S.W.O.T
3. זיהוי הדילמות האסטרטגיות
4. בחירה אסטרטגית
4.1. ענף התקשורת והתחרות - מצב עתידי
4.2. חלופות לאסטרטגיות עתידיות
4.3. חלופה א - התמקדות בהון האנושי כמוביל תהליכי שינוי
4.4. חלופה ב - התמקדות בשיפורים טכנולוגיים
4.5. החלופה הנבחרת
4.6. מיקום האסטרטגיה של פרטנר על פי מודל וויטינגטון(1993)
4.7. התיאוריה על פי מינצברג
5. ביבליוגרפיה
6. נספחים
6.1. נספח 1 : מודל התחרות של פורטר
6.2. נספח 2 : ניתוח הסביבה עפ"י מודל PEST
6.3. נספח 3 : מודל בעלי העניין
6.4. נספח 4 :שרשרת הערך
פורטר · תקשורת · ארגון · סביבה · ארגונית · שוק · סלולרי · שינוי · ארגוני
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה ניהולית - פרטנר תקשורת", סמינריון אודות "אסטרטגיה ניהולית - פרטנר תקשורת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.