היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח רעיון עסקי במכבסת 'ארגמן'

עבודה מס' 069426

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בניית תוכנית עסקית ושיווקית חדשה עבור מכבסה הנמצאת בקשיים.

4,659 מילים ,9 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

מטרת התוכנית העסקית הינה לבצע שינוי בקהל היעד אליו פונה מכבסת ארגמן ולהתמקד בפניה לפלח שוק חדש שהינו השוק העיסקי הכולל בתי מלון ואולמות אירועים.

רקע כללי:
מכבסת ארגמן הינה מכבסה הקיימת למעלה מ-15 שנים ובמתכונתה הנוכחית מספקת שירות ללקוחות פרטיים. התעצמות התחרות בשנים האחרונות בתחום אספקת השירות ללקוחות פרטיים ופתיחתן של מכבסות פרטיות רבות בסביבת המכבסה הביאו לירידה משמעותית ברווחי המכבסה. על מנת להתמודד עם אובדן הרווחים החליטה הנהלת המכבסה לבצע שינוי מהותי בקו העסקי הקיים ולהפוך את המכבסה למכבסה תעשייתית שמתמקדת בעיקר בלקוחות עסקיים.
ניתוח שוק היעד:
פלחי השוק בהם הוחלט להתמקד הינם ענף המלונות הבינוניים והקטנים וענף אולמות האירועים בירושלים. מדובר בפלחי שוק אטרקטיביים הנזקקים לאספקת שירותי כביסה בכמויות גדולות על בסיס יומיומי ולרוב אינם מחזיקים במכבסות עצמאיות.

יעדים ולו"ז לישום:
התוכנית העסקית של מכבסת ארגמן נבנתה למשך חמש שנים. היעדים הינם גיוס הדרגתי של סה"כ שמונה פרוייקטים עסקיים חדשים שהינם בתי מלון או אולמות אירועים בין השנים 2012-2016.
תמצית פיננסית:
ההשקעה הראשונית הנדרשת לצורך יישום התוכנית העסקית: 355,000 ש"ח.
על פי תחזיות רווח והפסד לחמש שנות הפעילות הקרובות יצמח הרווח בממוצע בשיעור של כ-15% בשנה. הצפי להחזר ההשקעה הינו שנה וחצי.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים

פרק א'- תיאור החברה
תיאור החברה
היסטוריית החברה
הגדרת התחום העסקי
הרעיון העסקי

פרק ב'- ניתוח הסביבה השיווקית של הארגון
ניתוח שוק
פוטנציאל השוק
ניתוח ענף המכבסות
מאפייני ענף המכבסות על פי מודל TSEP
ניתוח שרשרת הערך
מתחרים
מודל חמשת הכוחות של פורטר
ניתוח החברה על פי מודל SWOT

פרק ג'- תפיסה אירגונית לשיווק
המטרות והיעדים של מכבסת ארגמן
תמהיל השיווק של מכבסת ארגמן
מיצוב והמוצר והמחרתו
תהליך מתן השירות
מבנה ארגוני ותכנון כוח אדם
צוות ההנהלה והיזמים
מימון ותיכנון פיננסי
* דו"ח רווח והפסד
* פירוט ההוצאות הנכללות בדוח רווח והפסד
* מאזן
* ניתוח נקודות איזון
* תקופת החזר ההשקעה
* תזרים מזומנים

פרק ד'- המלצות וסיכום
היעדים האסטרטגיים בתוכנית העסקית
הנחות היסוד והגורמים הקריטיים למימוש התוכנית
סיכום ומסקנות
מקורות מידע והפניות

קטע מהעבודה:

הרעיון העסקי הינו שינוי קהל היעד העיקרי של המכבסה ופניה לפלח שוק חדש שהוא המגזר העסקי, הכולל בתוכו בתי מלון בינוניים וקטנים אשר אינם מחזיקים בשירותי כביסה עצמאיים וכן אולמות אירועים. גופים עסקיים אלו נזקקים לשירותי כביסה בכמויות גדולות על בסיס יומיומי ומרביתם פונים לצורך כך לספקי שירות חיצוניים.

תגים:

יזמות עסקית · תוכנית עסקית · שיווק מכבסות · ענף הכביסה · שינוי פלח שוק · רעיון עסקי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח רעיון עסקי במכבסת 'ארגמן'", סמינריון אודות "ניתוח רעיון עסקי במכבסת 'ארגמן'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.