עבודה מס' 068912
מחיר: 120.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח המצב השיווקי והצעות פעולה.
3,386 מילים ,13 מקורות ,2011
מטרת התוכנית היא להציג את הדרכים לבידול חברת מירס ביחס לחברות סלולר וותיקות, פילוח של השוק (לפי מגזרים וקבוצות), לוחות זמנים לביצוע כל שלב בתוכנית ואמצעי בקרה.
התוכנית תציג את תמהיל השיווק הנוכחי ואת תמהיל השיווק המתוכנן, תכונות בהם החברה מבודלת היום ואלו שעוד צריך לעשות.
כמו כן תציג התוכנית את הנקודות החזקות והחלשות של החברה ופתרון לנקודות החלשות ואיומים.
בסיום התוכנית רואים שלמרות הקושי הקיים בלחדור לשוק הסלולרי שהוא שוק קשה ואוליגופולי, עם תוכנית עבודה נכונה אפשר להקטין את האיומים הקיימים ואת החולשות החברה ולתת קרב רציני לאוליגופול הקיים היום.
תוכן עניינים:
תמצית מנהלים
תיאור החברה
הסביבה השיווקית היום
שלב במחזור החיים
תמהיל השיווק (הקיים היום)
חמשת הכוחות של פורטר
ניתוח סביבת המקרו
ניתוח SWOT
ניתוח TOWS
דילמה ותוכנית פעולה
בידול המוצרים
פילוח שוק
אסטרטגיה שיווקית - מודל אנסוף
הרחבת תמהיל השיווק - הגדרת יעדים
תוכנית פעולה ואמצעי בקרה
ביבליוגרפיה
הערת מערכת: כל המקורות הינם מקורות אינטרנט.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווקית לחברת מירס", סמינריון אודות "תוכנית שיווקית לחברת מירס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.