עבודה מס' 068225
מחיר: 362.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תוכנית תמציתית המציעה אסטרטגיה חדשה ותוכנית פעולה לחילוץ החברה מהמשבר.
2,448 מילים ,10 מקורות ,2010
בראשית שנות השמונים, בעת שפל מחזורי בענף הספנות העולמית, הייתה חברת צים על סף התמוטטות.
החברה הצליחה להתאושש לאחר תוכנית הבראה.
בשנות התשעים ובעשור האחרון המשיכה החברה לצמוח ולהגדיל את צי ספינותיה.
בשנה האחרונה נמצאת החברה במשבר קיומי נוסף והיא נדרשת לתוכנית הבראה כוללת
(הפסד נקי של 513 מיליון דולר ס"ה בתשעת החודשים 1.1.09---30.09.2009).
העבודה באה לבחון את המצב השיווקי הקיים ולהציע תוכנית שיווק חלופית על מנת לייצב את החברה, לאפשר מעבר לשלב צמיחה ולמנוע בעתיד גלישה למשבר קיומי נוסף.
תוכן העניינים:
1. תיאור השוק והמצב השיווקי הקיים
2. ניתוח SWOT
3. הגדרת יעדים
4. אסטרטגיה שיווקית
5. תוכנית פעולה
6. בקרה
7. מקורות ונספחים (קבצים נפרדים)
תוכנית שיווקית · צים · ספנות · הובלה במכולות · משבר כלכלי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווקית חברת צים", סמינריון אודות "תוכנית שיווקית חברת צים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.