עבודה מס' 066920
מחיר: 362.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תוכנית שיווקית על כל שלביה של השקת מוצר חדש של חברת מי עדן, כולל ביקורת על המהלך ומתן דגשים מיוחדים לפעולות שנעשו ושלא נעשו.
5,395 מילים ,7 מקורות ,2008
בחודש מאי 2008 השיקה חברת מי עדן, מוצר חדש-מים בטעמים ובכך נכנסה לקטגוריה חדשה שעד היום נמנעה מלקחת בה חלק .
במהלך העבודה סקרתי וניתחתי את מהלך החברה מבחינה שיווקית והיא כוללת ניתוח על מצבה של החברה לפני המהלך המדובר, ניתוח ענף המים המינרלים בישראל וניתוח קטגוריית המים בטעמים .
תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
פרק1- רקע והתפתחות כלכלית של החברה
פרק 2- המצב השיווקי הנוכחי של החברה
תיאור פעילות החברה
תיאור מוצרי החברה
מחירי מוצרי החברה
קידום מוצרי החברה
ערוצי ההפצה של החברה
אסטרטגיית הבידול והמיצוב שח החברה
תיאור סביבת המאקרו של החברה
תיאור סביבת המיקרו של החברה
תיאור הפעילות הבינלאומית של החברה
פרק 3- ניתוח SWOT
ניתוח הסביבה החיצונית של החברה
ניתוח הסביבה הפנימית של החברה
פרק 4- הגדרת יעדים
פרק 5- אסטרטגיה שיווקית
פרק 6- תוכנית פעולה
פרק 7- אמצעי בקרה
ביבליוגרפיה
תוכנית שיווקית · מי עדן · השקת מוצר · החדרת מוצר · משקאות קלים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווקית - השקת מי עדן אקטיב", סמינריון אודות "תוכנית שיווקית - השקת מי עדן אקטיב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.