היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית שיווקית למוצרי הראטן של חברת כתר

עבודה מס' 070144

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת כדאיות ותכנית שיווקית להשקת רהיטי ראטן בקיץ 2010 על ידי חברת "כתר פלסטיק" בע"מ.

6,814 מילים ,27 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

הצגת הדילמה השיווקית:
חברת "כתר פלסטיק" בע"מ משיקה את מוצרי הקיץ לשנת 2010, רהיטי ראטן בפיתוח ייחודי. בין שלל מוצרי הקיץ בולט במיוחד קו המוצרים בסגנון הראטן- קו זה פותח בהשקעה של 4 מליון דולר כמענה למגמה העולמית של נהירה אחר מוצרי ראטן. לעומת רהיטי הקש, ניחנים רהיטי הראטן של כתר בעמידות, בנוחות ובמחיר אטרקטיבי. קו המוצרים פותח בתהליך חדשני, המשווה לרהיטים מראה אותנטי קלוע וטבעי, שלעולם אינו נפרם.
התכנית השיווקית חותרת לחולל גידול ניכר במכירות החברה לעומת אשתקד, (מכירותיה השנתיות של חטיבת רהיטי הגן מסתכמות ב-100 מיליון דולר וב-2010 יהיו מכירות רהיטי הראטן כ- 30% מכלל מכירות החטיבה, כתר צופים שב- 2011 יגיעו מכירות רהיטי הראטן ל-50 מיליון דולר- גידול של 60% לעומת אשתקד. מכתבה של ידיעות אחרונות, מצ"ב.) באמצעות החדרת המוצר החדש לשווקים הקיימים ולשווקים חדשים, בעזרת תמהיל הצעה של מוצרים, שירותים ומחירים, תוך שימוש בתמהיל קידום של קידום מכירות, פרסום, סגל מכירות, יחסי ציבור כדי להגיע לערוצי ההפצה וללקוחות המטרה.

תוכן העניינים:
1) המצב השיווקי הנוכחי:
1.1) אפיון הגישה השיווקית בה נוקטת החברה.
1.2) תיאור המוצר על פי השלב במחזור החיים בו הוא נמצא.
1.3) תיאור המוצר על פי מרכיבי תמהיל השיווק.
1.4) פירוט אסטרטגיית הבידול והמיצוב שנבחרה עבור המוצר.
1.5) תיאור סביבת המיקרו של החברה.
1.6) תיאור סביבת המאקרו של החברה.
1.7) תיאור השווקים הזרים בהם החברה פועלת ומאפייניהם ודרכי הפעולה בכל שוק.
2) ניתוח הזדמנויות:
2.1) ניתוח SWOT
2.2) תיאור הדילמות והסוגיות העולות מן הניתוח.
3) הגדרת יעדים:
3.1) יעדי מכירות.
3.2) יעדי נתח שוק.
3.3) יעדי החדרה.
3.4) יעדי מודעות.
4) אסטרטגיה שיווקית.
5) תוכנית פעולה.
6) אמצעי בקרה.

קטע מהעבודה:

גישת השיווק בה נוקטת חברת כתר היא: גישת השיווק החברתי, באשר למרכיב ה"שיווק" החברה רואה את המפתח להשגת יעדי הארגון בזיהוי הצרכים והרצונות של קהלי המטרה ומתן מענה מוצלח להם באופן מועיל ויעיל בהשוואה למתחרים, עפ"י הציטוט- (מ-אתר הבית של כתר) "כתר פלסטיק חותרת למצוינות ופועלת בהתמדה כדי לספק מענה מיטבי לצרכים הייחודים של הצרכנים ולתנאי השוק המשתנים."

תגים:

תוכנית שיווקית · בדיקת כדאיות · תוכנית השקה · פלסטיק · SWOT · החדרת מוצר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווקית למוצרי הראטן של חברת כתר", סמינריון אודות "תוכנית שיווקית למוצרי הראטן של חברת כתר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.