עבודה מס' 068841
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח החברה ובחינת יכולותיה לחדור לשוק הברזילאי.
6,537 מילים ,5 מקורות ,2010
רשת תמנון הוקמה ב-1993 והחלה את צעדיה הראשונים ברחוב קטן ירושלים ומשם התרחבה לשאר חלקי הארץ.
סיסמת הפעולה של החברה היא value for money. המשמעות היא -מחיר אטרקטיבי ביותר למוצר ושמירה על איכות מוצר גבוהה. החברה פונה לכל פלחי הגיל נשים גברים וילדים ובשנים האחרונות הרחיבה את סל מוצריה באופן משמעותי. נוכח התחרות הגוברת בתחום האופנה, הן מרשתות מקומיות והן מרשתות בינלאומיות, מציגה הרשת מחירים אטרקטיביים ביותר כבר מתחילת העונה תוך הצגת מחירים חסרי תחרות בתחום האופנה.
מתחריה העיקריים של הרשת הם :FOX, CASTRO, TNT ורנואר אשר מציעות אופנה דומה לזו של תמנון אבל במחירים יותר יקרים.
רשת תמנון טרם נחשפה לשוק הבינלאומי.
הגדרת המטרות השיווקיות לפעילות בינלאומית:
1)הגדלת הרווחים והצמיחה של הפירמה.
2)מיצוב החברה כחברה בינלאומית.
3)שיתופי פעולה עם חברות מקומיות בחו"ל .
4)יצירת יתרונות תחרותיים על המתחרים.
5)ניצול ביקושים בחו"ל.
6)שיפור ותכנון מחדש של מוצרי החברה בהתאם לדרישות קהל מדינת היעד.
ארץ יעד - ברזיל.
תוכן העניינים:
הקדמה
הבעיות/ הגורמים ליציאה לשוק הבינלאומי
המטרות השיווקיות לפעילות בינלאומית
ניתוח סביבת המטרה:מיקרו ומאקרו
ניתוח TOWS ויעדים שיווקים
ניתוח כדאיות עפ"י מודל GE
ניתוח אסטרטגיית חדירה של חברת תמנון
מבנה הפעילות הבינלאומית של תמנון
המאפיינים התרבותיים ע"פ מודל HARRIS&MORAN
מאפיינים אתנוצנטריסטים ע"פ מודל SRC
אסטרטגיית ניהול משא ומתן ע"פ מודל WEISS &STRIPP
אסטרטגיה שיווקית במדינת היעד
תמהיל שיווקי מומלץ
ביבליוגרפיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בינלאומי- חברת "תמנון"", סמינריון אודות "שיווק בינלאומי- חברת "תמנון"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.