עבודה מס' 068793
מחיר: 423.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינה סטטיסטית של ממצאי סקר שביעות רצון.
3,806 מילים ,3 מקורות ,2010
מטרת המחקר: בדיקה מהם השיקולים והגורמים,שמשפיעים על הנוסע ברכבת ישראל להיות לקוח שבע רצון.
שאלות מחקר:
מה היא תדירות הנסיעה ברכבת?
מה דעתך על מחיר כרטיס הנסיעה?
האם לדעתך הרכבת עומדת בלוחות הזמנים?
האם אתר האינטרנט תרם לאיכות השירות?
האם קיים שוני בין בנים לבנות בשביעות רצון כללית מהרכבת?
האם קיים שוני בין בנים לבנות בתדירות בשימוש ברכבת?
כיצד משפיע גיל הנבדק על איכות השירות של הרכבת?
המחקר התבסס על מדגם שהשתתפו בו 100 נחקרים, מהם 64 גברים ו-36 נשים.
ניתוח הנתונים בוצע באמצעות SPSS (טבלאות מצורפות כנספח לעבודה).
תוכן עניינים:
מטרת המחקר
סקירה הגוף הנחקר
שאלות מחקר
תאור המדגם
ניתוח תיאורי של משתני המחקר
השערות מחקר,מבחנים.
ביבליוגרפיה (אתר אינטרנט רכבת ישראל, חוברת הנחייה, חוברת לימוד SPSS הוצאה ד"ר גיל שרוני)
נספחים
שיטות מחקר · שיווק · תחבורה · רכבת ישראל · SPSS
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיטות מחקר בשיווק - שביעות רצון ברכבת ישראל", סמינריון אודות "שיטות מחקר בשיווק - שביעות רצון ברכבת ישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.