היישום אינו מחובר לאינטרנט

שביעות רצון לקוחות במרכז חוגי ריקוד (שיטות מחקר)

עבודה מס' 068466

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר שביעות רצון שבוצע באמצעות שאלונים.

2,766 מילים ,2 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

סטודיו LIFE הינו מרכז למחול ואומנויות הבמה ובו חוגי ריקוד ודרמה לגילאי 3 ועד 18+. למרכז 2 סניפים: האחד בכפר סבא והשני בהוד השרון.

מטרת המחקר: בעבודה זו נבחן את רמת שביעות רצון הלקוחות בסטודיו בסניף הוד השרון בלבד.
השאלונים הופצו בקרב רקדניות הסטודיו בין הגילאים 12 ועד 18+.
בהנחה והמחקר היה אמיתי ולא לצורכי לימוד, גודל המדגם היה שונה מגודל המדגם בו השתמשנו.

שיטת הדגימה בה עשינו שימוש לצורך עבודה זו היא שיטת דגימה בלתי אקראית- מדגם נוחות, כלומר: נכנסנו לשיעורים בהם לומדות בנות בין הגילאים 12 עד 18+ וחילקנו להם 53 שאלונים. בשיטה זו, השאלונים חולקו ל- 50 הבנות הראשונות בהן פגשנו בשיעורים ולכן לא היה לכל פרט באוכלוסייה סיכוי שווה להיבחר וקיימת הסתברות שהחמצנו חלק מייצג מאוכלוסיית המחקר.
במחקר אמיתי, שאינו לצורכי לימוד, על מנת להתגבר על כך, היינו משתמשות בשיטת דגימה אקראית שבה לכל פרט באוכלוסייה יש סיכוי זהה להשתתף במדגם. לדוגמא: היינו לוקחות את רשימת הלקוחות בכל מסלול ובוחרות 30 נשאלים באופן אקראי.

תוכן העניינים:
1. רקע
2. תיאור המדגם
3. תיאור וניתוח הממצאים
תיאור ממצאים סוציו-דמוגראפיים
-ניתוח שיווקי של הממצאים הסוציו- דמוגראפיים:
תיאור הממצאים הראשוניים
-ניתוח שיווקי של הממצאים הראשוניים
פילוח Pre-Hoc
פילוח Post-Hoc
-ניתוח שיווקי
השוואה מותגית
-ניתוח שיווקי
ניתוח רמות השפעה
-ניתוח שיווקי
ניתוחים נוספים:
- מבחן מתאם ספירמן
- מבחן מתאם פירסון
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ניתוח שיווקי של הממצאים הסוציו- דמוגראפיים:
עפ"י הממצאים הנ"ל נראה כי ישנה קבוצת גיל דומיננטית מבין הגילאים שדגמנו 14-15 ולכן כדאי לבחון אפשרות להשקיע משאבים בשיווק הסטודיו לבנות המשתייכות לקבוצות הגיל האחרות.
כמו כן, נראה כי כדאי לבחון אפשרות להשקיע משאבים נוספים בשיווק הסטודיו לבתי ספר אחרים מאשר בחטיבת הביניים "עתידים" ובחטיבת הביניים "השחר" ובתיכון "הדרים". למשל: באמצעות חלוקת פליירים, הופעות באירועים בבתי הספר, שליחת נציג הסברה וכדומה.

תגים:

שיטות מחקר · חוגים · פירסון · מחקר כמותי · אמפירי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שביעות רצון לקוחות במרכז חוגי ריקוד (שיטות מחקר)", סמינריון אודות "שביעות רצון לקוחות במרכז חוגי ריקוד (שיטות מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.