עבודה מס' 068461
מחיר: 302.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: פיתוח אסטרטגית BSS בנוגע להתפתחות תעשיות החלב של תנובה כלפי פנים אל השוק המקומי.
2,171 מילים ,2009
תעשיית המזון היא מהתעשיות התובעניות והתחרותיות ביותר במשק הישראלי.
המגרש התחרותי, החסמים וקצב השינויים התכוף עמם נאלץ ענף המזון להתמודד אינם מותירים זמן רב להסתגלות. גל של עליות מחירי חומרי הגלם ששטף את העולם לצד פוטנציאל המכר המצומצם והתחרות העזה בשוק המקומי, הביאו לשחיקה מהותית ברווחיות התעשייה ולחיפוש אחר מנועי צמיחה חדשים מחוץ לגבולות המדינה.
התעצמות כוחן של הרשתות הקמעונאיות (המהוות למעלה ממחצית השוק) ושליטתם הבלתי מעורערת במדף, חורצת גורלות של מוצרים ולעיתים אף של יצרנים.
טשטוש גבולות בין צריכת מזון בבית לאכילה מחוץ לבית לצד שינויים בדפוסי ההתנהגות הצרכנית ותקשורת עוינת ובלתי מפרגנת, מקשים על יכולתם של היצרנים להתמודד בהצלחה עם הצרכים המשתנים של השוק.
על תנובה לקחת את כל המשתנים הנ"ל ולהחליט האם עלייה להשקיע יותר בחיזוק המותג בקרב מוצרי הבסיס או שמה לפרוץ ולהשיג נתח שוק רחב יותר במוצרי הפרימיום. על פי הסקר שצוין בעבודה זו, חוזק המותג של תנובה ושל נאמנות צרכנים בכלל נמצא במגמת ירידה. מקומה של תנובה אינו מובטח בעיני הצרכן עקב השפל הכלכלי והתחרות הרבה עם מוצרים דומים.
תוכן העניינים:
מבוא
1. אסטרטגית הליבה
רקע ארגוני
הבניית החזון וערכי החברה
סביבת הפעולה
יתרון תחרותי
2. אסטרטגית תועלת - עלות
תיק מוצרים
מדיניות סל המוצרים
3. אסטרטגית הגמישות הארגונית
4. אסטרטגית הכיסוי השיווקי
5. אסטרטגית פעילות חברתית
סיכום
מדיניות עסקית · חלב · מוצרי חלב · שטראוס · מזון · אסטרטגיה עסקית
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת תנובה - ניתוח עסקי", סמינריון אודות "חברת תנובה - ניתוח עסקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.