עבודה מס' 068741
מחיר: 544.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח שוק הקוטג הישראלי, תוך דגש על המותג "קוטג תנובה"; ניתוח SWOT, ניתוח תפיסתי ומיצובי והצעות לריענון המותג.
5,798 מילים ,9 מקורות ,2011
היקף שוק הגבינות בישראל עומד ב-2009 על 860 מיליון ש"ח, מתוכם 150 מיליון ש"ח מיוחסים לקוטג' תנובה. מותג זה הינו המוביל בקטגורית גבינות הקוטג' (76%), כאשר אחריו נמצאות שטראוס (12%) וטרה (12%). לשוק פוטנציאל צמיחה, כספית וכמותית (10% כספי בשנה האחרונה).
במחקר שערכנו עלו תובנות צרכניות מעניינות כגון הטרנד הבריאותי העכשווי (בעיקר בנוגע למזון אותו אנו צורכים) ורגישות הצרכנים לטבעיות ולפשטות של גבינת הקוטג' שלהם. נמצא כי כל צרכני תנובה (מחויבים, אמביוולנטיים ולא מחויבים) נאמנים, אוהדים ותופסים את המותג כעונה על צרכיהם (בהפרש ניכר). קוטג' טרה ממוצב נמוך יחסית לשאר המותגים. מבחינת תפיסת הצרכן, תנובה נתפסת כחברה איכותית זמינה ורלוונטית אך גם כחברה נוקשה, מבוגרת ולא חדשנית.
מפתח המותג הנוכחי של "קוטג' תנובה" על חלקיו השונים, מציג את ערכי המותג המובילים: ישראליות, משפחתיות, נוסטלגיה וטעם. כאשר הפעילות השיווקית מבוססת על ערכים אמוציונליים, וזאת משום שהמוצר עצמו הוא מוצר נוחות בסיסי, ללא בידול משמעותי.
האסטרטגיה השיווקית: ברמת חדשנות במוצר (תוספי מזון פנימיים) וחדשנות באריזה (אריזה שקופה להצגת הירקות והפירות להדגשת הטבעיות והרעננות של המוצר). ברמת המחיר, ללא שינוי ניכר (הצרכנים התרגלו למוצר זול יחסית). ברמת ההפצה, נוכחות באתרים המקושרים לטרנד הבריאות כגון חדרי כושר וחנויות נוחות. וברמת קידום המכירות אשר תציג מגוון של פעילויות דיגיטליות ליצירת תפיסת מותג צעיר וחדשני.
תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
-תנובה
-שוק הקוטג' בישראל
-קוטג' תנובה
-מבוא למחקר
מפתח המותג
ניתוח SWOT
מיצוב
מודל Brand Asset® Valuator
הבעיה המרכזית של המותג
עדכון מפתח מותג (מוצגים רק השינויים)
אסטרטגיה שיווקית
חלופות נוספות
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים
קוטג' תנובה · SWOT · מודל BAV · מיצוב · אסטרטגיה · מחקר · תוצאות המחקר · גבינות · מוצרי חלב · חקר שוק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח ופיתוח חדשני למותג "קוטג' תנובה"", סמינריון אודות "ניתוח ופיתוח חדשני למותג "קוטג' תנובה"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.