עבודה מס' 068199
מחיר: 120.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח קצר של התפיסה השיווקית של המוצר.
906 מילים ,5 מקורות ,2009
התפיסה השיווקית היא פילוסופית ניהול בעלת שלושה אלמנטים מרכזיים: התאמת רצונות וצרכי הלקוח בהתאם לשאיפת הארגון להשיג את יעדיו, סיפוק צרכי הלקוח ומחשבה על הטווח הארוך ולא רק על הטווח הקצר.
על מנת לממש את התפיסה השיווקית יש לנקוט במספר יוזמות: ליצור מערכת איסוף מידע ומחקר על רצונות הלקוח, ליצור מבנה ארגוני רוחבי ולא היררכי שבו כל המחלקות פועלות בצורה משותפת לקידום המטרה ושימוש במידע למתן צורך ופיתרונות ולא מוצרים.
העבודה כוללת ניתוח של התפיסה השיווקית במילקי תוך התייחסות לחברת שטראוס באופן כללי ודוגמאות שונות בנושא.
מקורות העבודה הם אתרי אינטרנט.
שטראוס · מילקי · תפיסה שיווקית · שיווק · פרוכטר · בר אילן · מוצרי חלב · מעדני חלב
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יישום התפיסה השיווקית במוצר מילקי של שטראוס (תרגיל)", סמינריון אודות "יישום התפיסה השיווקית במוצר מילקי של שטראוס (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.