היישום אינו מחובר לאינטרנט

יישום התפיסה השיווקית במוצר מילקי של שטראוס (תרגיל)

עבודה מס' 068199

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח קצר של התפיסה השיווקית של המוצר.

906 מילים ,5 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

התפיסה השיווקית היא פילוסופית ניהול בעלת שלושה אלמנטים מרכזיים: התאמת רצונות וצרכי הלקוח בהתאם לשאיפת הארגון להשיג את יעדיו, סיפוק צרכי הלקוח ומחשבה על הטווח הארוך ולא רק על הטווח הקצר.

על מנת לממש את התפיסה השיווקית יש לנקוט במספר יוזמות: ליצור מערכת איסוף מידע ומחקר על רצונות הלקוח, ליצור מבנה ארגוני רוחבי ולא היררכי שבו כל המחלקות פועלות בצורה משותפת לקידום המטרה ושימוש במידע למתן צורך ופיתרונות ולא מוצרים.

העבודה כוללת ניתוח של התפיסה השיווקית במילקי תוך התייחסות לחברת שטראוס באופן כללי ודוגמאות שונות בנושא.
מקורות העבודה הם אתרי אינטרנט.

קטע מהעבודה:

שטראוס עוסקת במגוון פעילויות על מנת לשמר ולפתח את פתרונותיה לרצונותיו וצרכיו של הצרכן:
1. היא מבצעת סקרי דעת קהל ומחקרים באופן שוטף כדי לבדוק את העדפות הצרכנים לגבי מוצריה. הסקרים והמחקרים כוללים שאלוני מחקר, סקר טלפוני, טעימות ועוד.

תגים:

שטראוס · מילקי · תפיסה שיווקית · שיווק · פרוכטר · בר אילן · מוצרי חלב · מעדני חלב

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יישום התפיסה השיווקית במוצר מילקי של שטראוס (תרגיל)", סמינריון אודות "יישום התפיסה השיווקית במוצר מילקי של שטראוס (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.