עבודה מס' 067522
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח החברה ובחינת יישום BPR.
4,477 מילים ,2006
חברת אלקטרה בע"מ הינה חברה ציבורית בינלאומית הנמנית על החברות המובילות במשק
הישראלי בשוק המזגנים. אלקטרה נוסדה בשנת 1945 על ידי יהודה גזונהייט כחנות בעלת שלושה מפלסים בבית הדר בתל אביב עם חמישה עובדים חרוצים, שעמלו יומם וליל על תיקון קומקומים חשמליים, מקררים ועוד. החברה החלה לפעול כסוכנות לייבוא ושיווק מוצרי חשמל, בהם גם מזגנים ביתיים, שיהפכו מאוחר יותר לעיקר הפעילות שלה.
בשנת 2005 הונפקה בבורסה לני"ע בת"א והפכה להיות חברה ציבורית.
ה-BPR הוא פרוייקט וחייב להיות מנוהל ככזה, המשמעות היא יעדי שיפור תהליכים מפורטים וידועים מראש והגדרת פרק זמן מוקצב ממוקד תוצאות. תשומת הלב בתחילה תינתן לגודל ופיזור המשאבים- אנשים, זמן וטכנולוגיה. על מנת להתאים את תהליכי הארגון למטרותיו האסטרטגיות קיימת חובה לערב את כל ההירארכיה הארגונית.
תוכן העניינים:
הצגת הארגון
התהליכים בארגון
גורמי אנוש בתכנון תהליכי עבודה
כוח אדם
סוגי עובדים
אופן ביצוע ה-BPR
יישום שבעת שלבי ה-BPR בחברת אלקטרה
מסמכי ה-BPR
אלקטרה · תכנית עסקית · התנהגות ארגונית · מבנה ארגוני · SWOT · מיזוג אויר · מזגנים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח שיווקי של חברת "אלקטרה"", סמינריון אודות "ניתוח שיווקי של חברת "אלקטרה"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.