היישום אינו מחובר לאינטרנט

הכנת תוכנית שיווקית - משתלת עץ ועצה

עבודה מס' 067352

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור תכנית להקמת משתלה עם סוג שירות חדש.

2,570 מילים ,2005

תקציר העבודה:

המשתלה הינה משתלה לצמחים, פרחים ועצים אשר תוקם במהלך שנת 2005 ע"י שלוש שותפות.
המשתלה תשרת את הצרכן הסופי והייחוד שלה הוא מתן שירות אישי עד בית הלקוח.
רוב הצמחים יגודלו בישראל במשתלות הריבוי ומעט מאוד ייבוא.
רעיון הקמת המשתלה עלה בעקבות חוסר המודעות הבסיסית של הצרכנים לגבי תחום הצומח.
כלומר, הצרכנים אינם מבינים איזה צמח מתאים לכל תנאי שטח (שמש, צל, רוח). בנוסף, הצרכנים אינם מצליחים לגדל את הצמחים, היות ואינם יודעים מהי השקיה נכונה לכל צמח.
המשתלה תמכור בעיקר ללקוחות הפרטיים שאינם נעזרים בשירותיו של גנן מקצועי, כלומר, בעלי גינה חדשה, מרפסת או גג.

הבעיה השיווקית העומדת בפני המשתלה הינה חדירה לשוק הקיים עם מוצר חדש (שירות חדש). בשוק קיימות משתלות רבות הפועלות מזה שנים. עיקר הצרכנים בשוק זה אינם מפתחים נאמנות וקנייה חוזרת במשתלות שבהן ביצעו רכישות בעבר.
בשל היותנו משתלה חדשה שמובילה לראשונה קונספט חדש שאינו מוכר לצרכנים, צריך לשכנע את הצרכנים שהשירות החדש ייתן מענה שאינו קיים בשוק. מכאן, שנאלץ לשנות את תפיסת הצרכנים לגבי התייחסותם למשתלות.

תוכן עניינים:
א. רקע
ב. מטרות הפירמה
ג. תחום הפעילות ומיקוד הבעיה השיווקית
ד. נקודת חולשה עיקרית של הפירמה
ה. תמהיל המוצרים של החברה
ו. ניתוח הסביבה העסקית
1) אפיון המגרש העסקי
2) ניתוח תיקי העסקים של הפירמות בשוק (מודל GE)
3) מתחרים
4) צרכנים
5) ערוצי שיווק והפצה
6) PEST D
7) חסמי כניסה / יציאה, אלטרנטיבות עסקיות
8) KSF
9) SWOT
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בשוק זה חשיבות המיקום הינה קריטית. קיימות דעות שונות בקרב הפעילים בשוק זה לגבי המיקום. ההחלטה לגבי המיקום נקבעת עפ"י תפיסת הבעלים והיא די משמעותית לקביעת עלות המוצר. פתיחת משתלה במרכז הארץ באזור מיושב תחייב הוצאות קבועות וזה יתבטא באופן ישיר בעלות המוצר, אך עם זאת תגביר את מספר הלקוחות הפרטיים בשל מיקומה המרכזי. מנגד, פתיחת משתלה מחוץ לאזור מיושב תקטין את העלויות אך תקשה על הצרכן להגיע למקום. בשל התגברות המודעות והחשיפה לנושא ניתן לראות שינוי מגמה ויותר משתלות נפתחות באזורים מרכזיים.

תגים:

משתלה · שיווק · פרסום · תכנון · יזמות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הכנת תוכנית שיווקית - משתלת עץ ועצה", סמינריון אודות "הכנת תוכנית שיווקית - משתלת עץ ועצה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.