בפרוייקט זה ניסינו להמחיש את דרך החדרת טכנולוגיות רפואיות למערכת הבריאות במדינת
ישראל, ואיך זה נעשה בפועל.
איכות המוצר אותו אנו מציגים כלל אינה שנויה במחלוקת, כאשר המפתח להצלחת התוכנית השיווקית מורכב ממספר גורמים.
בראש ובראשונה הכנסת הטכנולוגיה ל"סל הבריאות" זהו המפתח העיקרי והיכולת הבלעדית להגדיל את היקף המכירות בצורה ניכרת.
כמו כן המפתחות הנוספים הם גיוס "opinion leaders" אשר יובילו את המוצר, השתלמויות מקצועיות, המשך תוצאות טובות במחקרים הרפואיים וכמובן, יכולתם של אנשי המכירות למכור את המוצר למשתמשים, קרי: הרופאים המנתחים.
האסטרטגיה המרכזית להצלחת המוצר היא להיכנס לסל הבריאות תחת סכום כספי גבוה מספיק, על מנת ליצור רווח לבתי החולים משימוש במוצר.
כמו כן חשוב להביא לידי הציבור את העובדה כי מוצר זה קיים ואילו סכנות עלולות להיות באי שימוש במוצר.
ניהול אסטרטגי · רפואה · החדרה · מערכת הבריאות · מנהל עסקים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "החדרת מוצר רפואי (INTERGEL) לשוק מערכת הבריאות במדינת ישראל", סמינריון אודות "החדרת מוצר רפואי (INTERGEL) לשוק מערכת הבריאות במדינת ישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.