עבודה מס' 050284
מחיר: 228.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: רקע שיווקי, השוק, אסטרטגית פרסום ושיווק, טקטיקת הפרסום וחקר שוק.
2,900 מילים ,1999
המוצר עליו מתבססת העבודה היינו פיתוח דמיוני של חברת Colgate האנגלית, אחת משתי החברות המובילות כיום בתחום הגיינת הפה והשיניים בישראל.
בעבודה זו נציג את החדרת Uni לשוק בישראל.
אנו נסקור את הרקע השיווקי של שוק מברשות השיניים בישראל, את הרגלי קניית הצרכנים, המותגים השונים ומחיריהם.
לאחר הסקירה נדון במטרות ובאסטרטגיה השיווקית של המוצר ונמליץ על אסטרטגיית פרסום, אשר תדגיש את היעילות והנוחות של המוצר, ונפרט את המדיות השונות בהן נשתמש במסע הפרסום.
תאור החברה:
Colgate הנה חברה אנגלית המייצרת מברשות שיניים, משחות שיניים, חוטים וקיסמים דנטליים, מי פה ומוצרים נוספים בתחום הגיינת הפה והחניכיים.
Colgate שולטת בשוק הישראלי מבחינת משחות השיניים ונמצאת במקום השני, אחרי Oral B בתחום מברשות השיניים.
תיאור המוצר:
Uni היינו מברשת שיניים חדשנית, אשר משלבת בתוכה מברשת איכותית ומחסנית חד פעמית של משחת שיניים תוצרת Colgate.
תוכן עניינים:
מבוא
1. רקע שיווקי
2. השוק
3. אסטרטגיה שיווקית
4. אסטרטגית הפרסום
5. טקטיקת הפרסום
נספח: מחקר
שאלון
ניתוח תוצאות הסקר
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "החדרת מוצר דמיוני לשוק הישראלי", סמינריון אודות "החדרת מוצר דמיוני לשוק הישראלי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.