עבודה מס' 068205
מחיר: 120.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: כיצד להחדיר את המוצר לארץ: שיטות המחרה, אסטרטגיות שיווק אפקטיביות, פילוח שוק רלוונטי, והתנהגות הצרכנים.
2,655 מילים ,2010
במהלך העבודה נראה כיצד ובאלו דרכים נחדיר את build a bear לשוק הישראלי. במבוא תוצג ההיסטוריה של build a bear, שהחלה את דרכה בארה"ב, כמו כן נספר מי ייסד את החברה, מה הקמע שלה, ומה המדיניות שלה להענקת זיכיונות. לאחר שנכיר את החברה לעומק, נתמקד במוצר עצמו - כיצד מתקבל המוצר הסופי ומה התהליך שעובר הילד מרגע כניסתו לחנות ועד קבלת המוצר הסופי. לאחר שנבין את הרעיון שעומד מאחורי המוצר נציע שיטות המחרה, אסטרטגיות שיווק אפקטיביות, פילוח שוק רלוונטי, כמו כן נרחיב על התנהגות הצרכנים ונבחן את צורכיהם על מנת לענות על צרכים אלו. כמו כן נציע דרכים לשמור על שביעות רצונו של הלקוח בשביל שהקנייה לא תהיה חד פעמית. נסיים את העבודה בסיכום, מסקנות, וה"אני מאמין" שלנו לגבי build a bear .
תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
מודל p7
אסטרטגיית שיווק
אסטרטגיית שיווק בזמן צמיחה
פילוח שוק
התנהגות צרכנים
כלים למעקב שביעות רצון לקוח
סיכום ומסקנות
שיווק · ניתוח שיווקי · צעצועים · צעצועי ילדים · ילדים · בובות תמחיר
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""build a bear"- החדרת המוצר לארץ.", סמינריון אודות ""build a bear"- החדרת המוצר לארץ." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.