עבודה מס' 067082
מחיר: 482.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: העבודה עוסקת בהביטים השיווקים והכלכליים של השקת בר המים תמי 4 Family
10,747 מילים ,13 מקורות ,2008
העבודה כוללת ניתוח של שוק המים המינרליים בישראל תוך השמת דגש על נתח השוק של חברת תמי 4. בעבודה מובאת ביקורת על המהלך השיווקי שליווה את השקת הבר החדש.
הביקורת מובאת לאור מטרות החברה והיעדים אותם השיגה בכל הקשור להשקת המוצר.
העבודה כוללת ניתוחי SWOT ו PEST הכוללים את מתחריה של החברה. כמו כן בעבודה מפורטת האסטרטגיה השיווקית על כל מרכיביה. בעבודה שולבו מטריצות BCG וGE, מפה תפיסתית ונתונים חשבונאיים מפרסומי החברה.
תוכן עניינים:
תמצית ניהולית
תיאור המוצר והחברה
ניתוח מצב השוק
* נתוני רקע על השוק
* נתוני רקע על המוצר והחברה
* נתוני רקע על המצב התחרותי ועל המתחרים
* נתוני רקע על ערוצי המכירות וההפצה
* ניתוח PEST
ניתוח הסביבה העסקית
* ניתוח SWOT
* ניתוח מחזור חיי המוצר
* ניתוחים אסטרטגיים נוספים למיפוי התחרות והסביבה העסקית
* ניתוח מטריצת BCG/GE
מטרות ויעדים
אסטרטגיה שיווקית (כללי+תמהיל השיווק) - 7Ps
סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים
מי עדן · נביעות · תמי 4 · שיווק · תוכנית שיווקית · מים מינרליים · השקת מוצר חדש
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווקית-השקת תמי בר Family", סמינריון אודות "תוכנית שיווקית-השקת תמי בר Family" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.