היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית שיווקית-השקת תמי בר Family

עבודה מס' 067082

מחיר: 482.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה עוסקת בהביטים השיווקים והכלכליים של השקת בר המים תמי 4 Family

10,747 מילים ,13 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

העבודה כוללת ניתוח של שוק המים המינרליים בישראל תוך השמת דגש על נתח השוק של חברת תמי 4. בעבודה מובאת ביקורת על המהלך השיווקי שליווה את השקת הבר החדש.
הביקורת מובאת לאור מטרות החברה והיעדים אותם השיגה בכל הקשור להשקת המוצר.
העבודה כוללת ניתוחי SWOT ו PEST הכוללים את מתחריה של החברה. כמו כן בעבודה מפורטת האסטרטגיה השיווקית על כל מרכיביה. בעבודה שולבו מטריצות BCG וGE, מפה תפיסתית ונתונים חשבונאיים מפרסומי החברה.

תוכן עניינים:
תמצית ניהולית
תיאור המוצר והחברה
ניתוח מצב השוק
* נתוני רקע על השוק
* נתוני רקע על המוצר והחברה
* נתוני רקע על המצב התחרותי ועל המתחרים
* נתוני רקע על ערוצי המכירות וההפצה
* ניתוח PEST
ניתוח הסביבה העסקית
* ניתוח SWOT
* ניתוח מחזור חיי המוצר
* ניתוחים אסטרטגיים נוספים למיפוי התחרות והסביבה העסקית
* ניתוח מטריצת BCG/GE
מטרות ויעדים
אסטרטגיה שיווקית (כללי+תמהיל השיווק) - 7Ps
סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

במהלך 2006, בעקבות הוצאה לפועל של מהלך שיווקי רחב היקף, התרחב נתח השוק של תמי 4 לכדי 34.7%, וזיכה את החברה במדליית ארד בתחרות האפ"י למהלך השיווקי הטוב ביותר (ר' בפרק הנספחים).
באותו מהלך שיווקי, מבחינת שוק המטרה, חברת תמי 4 זיהתה שני פלחי שוק עיקריים לשיווק מכשיר תמי בר Family: הראשון - הורים (בעיקר אמהות) שיש להם לפחות שני ילדים קטנים בבית, ושחשובה להם איכות המים, כמובן, תוך דגש על מעמד סוציו-אקונומי בינוני ומעלה - בשל העלות של כל מכשיר כזה. פלח השוק השני הוא במגזר הרוסי, שמחקרים הראו שהיה קיים בו צורך אמיתי לפתרון מים צלולים. הקושי היה בחוסר המוכרות של המותג במגזר, וחוסר הכרות עם המוצר עצמו.

תגים:

מי עדן · נביעות · תמי 4 · שיווק · תוכנית שיווקית · מים מינרליים · השקת מוצר חדש

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווקית-השקת תמי בר Family", סמינריון אודות "תוכנית שיווקית-השקת תמי בר Family" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.