היישום אינו מחובר לאינטרנט

שוק ההון - האם הפרסום אפקטיבי?

עבודה מס' 066795

מחיר: 168.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם הפרסום בשוק ההון עובד, קרי האם השיווק אכן משפיע על רכישת המכשירים הפיננסיים והאם קיים קשר בין מידת הפרסום לבין כמות המכשירים הפיננסיים הנרכשים.

2,956 מילים ,14 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

כידוע, מכשירים פיננסיים הינם למעשה מכשיר להשגת מימון אצל הצד המנפיק. במילים אחרות, מדובר חוזה הנוצר בין מנפיק היוצר התחייבות הונית לבין המחזיק אשר מעוניין להשיג תשואה גבוהה ככל האפשר ממכשיר זה. בשנים האחרונות התרחשה תמורה משמעותית בישראל אשר הביאה לעלייה משמעותית במספר המכשירים הפיננסיים אשר מציעות הפירמות המקומיות לציבור הישראלי. חדשות לברקים אנו עדים להיווצרותם של מכשירים פיננסיים מתוחכמים וחדשים אשר מוצעים לציבור, בעיקר באמצעי התקשורת השונים: אינטרנט, העתונות הכתובה, הרדיו ואף פרסומות בטלוויזיה. האם הפרסום אכן משפיע על הציבור וגורם לרכישת מכשירים פיננסיים, אשר ברוב המקרים הישראלי הממוצע לא מכיר את טיבם ואינו יודע כיצד להעריך את כדאיות ההשקעה? זוהי שאלת המחקר המרכזית אשר עליה ננסה להשיב בעבודה זו.

ככלי לבדיקת השערותיי בניתי שאלון המורכב מ- 18 שאלות, הבאות לבדוק את אפקטיביות הפרסום על רכישת מכשירים פיננסים.
אוכלוסיית הנשאלים נבחרה באופן אקראי, תוך הקפדת גיל הנשאלים מעל גיל מעל 21. במחקר שערכתי השתתפו 54 נשאלים (N=54), התורמים להתפלגות נורמלית.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע על שוק ההון
ניתוח נושא העבודה
ניתוח סטטיסטי
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

עולם ההון הנו רחב וכולל סוגים רבים של מכשירים פיננסים.שוק הנכסים הפיננסים מורכב מ- 3 ממדים , כאשר כל ממד מורכב מפריטים שונים:
1. סוג המשקיע- חברה ,מפעל תעשייתי, מוסד כספי, יחיד, תושב חוץ וכו'.
2. אפיק ההשקעה- דרך הבורסה, ישירות, באמצעות מתווך.
3. מכשיר ההשקעה-א) סוג הנכס: אגרת חוב, מניה, אופציה, הלוואה, מלווה, תעודת השתתפות, יחידה בקרן נאמנות, תוכנית חסכון, פקדון, פוליסת ביטוח ועוד.
ב) ענף: תעשייה, ידיעה, נפט, סרטים וכו'.
ג) טווח הזמן: קצר, בינוני, ארוך.

תגים:

מכשיר · פיננסי · שוק · ההון · שיווק · פרסום · משקיע · מחקר · סטטיסטי · ניתוח · מכשירים · שאלון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שוק ההון - האם הפרסום אפקטיבי?", סמינריון אודות "שוק ההון - האם הפרסום אפקטיבי?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.