עבודה מס' 066619
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הצעה למחקר בחברת טלא-פלא.
2,150 מילים ,2 מקורות ,2000
חברת טלא פלא הינה חברה שקיימת בשוק כ-7 שנים בשוק הטלפונים הסלולרים.
הבעיה לקוחות רבים עוזבים והצטרפות לקוחות חדשים נמצאת בירידה, התחושה שהמושג נאמנות לקוחות נמחק מהלקסיקון. ותמורת הטבות פעוטות מוכנים לקוחות לנטוש את טלא פלא. לעובדה זו ישנם השלכות משמעותיות על רווחי החברה.
בנוסף לכך מגיעות תלונות רבות על השירות, ההמתנה במרכזי השירות ארוכה ואף ישנן יותר ויותר פניות על תקלות טכניות מצד לקוחות, כמו כן קיים חוסר תיאום בין הלקוחות המותיר את הלקוח בין הכיסאות.
חשיבות העיסוק בתופעה הנחקרת הכרחית לחברת טלא פלא כדי למנוע נטישת לקוחות שמשפיעה באופן ישיר על רווחי החברה. כמו כן, מיזעור תלונות לקוחות למחלקת שירות, הגברת התיאום בין המחלקות והימנעות מהבטחת מוצרים /שירותים ללקוחות שלא ניתן לספקם מה שמשפיע באופן ישיר על תדמית טלא פלא.
שאלת המחקר- האם קיים הבדל בין נאמנות לקוח לבין סטטוס לקוח?
תוכן עניינים:
1.מבוא
2. ניתוח מאמר
3. השערות והגדרות המשתנים
4. מתודולוגיה
4.1- אוכלוסיית המחקר+מדגם
4.2- מערך המחקר
4.3- כלי המחקר
4.4- שיטה אלטרנטיבית
5. אופן עיבוד הנתונים
כמותי · הסתברותית · מתאמי · שאלון · סטטיסטיקה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ההבדל בין נאמנות לקוח לבין סטטוס לקוח (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "ההבדל בין נאמנות לקוח לבין סטטוס לקוח (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.