עבודה מס' 066107
מחיר: 482.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: אילו גורמים משפיעים על כוונת הקנייה של הלקוח כתוצאה משיווק ישיר באינטרנט.
13,405 מילים ,11 מקורות ,2006
בשנים הקרובות השיווק שאנחנו מכירים יעוצב מחדש, מאל"ף ועד ת"ו. אין כמעט ספק כי בשנים הראשונות של המאה ה-21 השווקים והשיווק יפעלו ע"פ עקרונות שונים לחלוטין.
"כלכלת המידע", היורשת של "החברה המתועשת", תחלחל לחיי היום יום של כולנו ותשנה את כולם, בדיוק כמו שהמהפכה הספרתית כבר שינתה את תפיסתנו למרחב, זמן ומסה.
כעת, פירמה איננה צריכה מקום פיזי גדול, היא יכולה להיות מדומה ולהימצא בכל מקום. כעת, ניתן לשגר מסרים ולקבל אותם בעת ובעונה אחת.
כעת, חפצים כמו ספרים, מוזיקה וסרטים ניתנים להעברה בצורה של "בייטים", ולא כחפצים מוחשיים.
המרחב הקיברנטי יפתח בפנינו עידן בו הקניה והמכירה יהיו אוטומטיות ונוחות יותר. עסקים יקושרו ללקוחות שלהם, וזה לזה, ברשת מדומה מושלמת, ללא תפרים. המידע יזרום באינטרנט אדירה, על פני כל כדור הארץ, ובעלות אפסית יחסית לעכשיו.
המוכרים יגלו שקל יותר לזהות קונים פוטנציאלים, והקונים יגלו שקל יותר לזהות את המוכרים והמוצרים הטובים ביותר. מרחק וזמן, שעד כה היוו מכשול בפני הסחר, יתכווצו כעת לבלי הכר.
סוחרים שימשיכו למכור בשיטות ישנות ייעלמו בהדרגה.
בעבודה נבחן את האפשרויות הרבות שכוללת "כלכלת המידע", וכיצד הן משנות וישנו בעתיד את הרגלי הקניה של הצרכנים ושל העסקים.
כלי המחקר היה שאלון מובנה שכלל 16 שאלות המתייחסות להרגלי השימוש של הנחקר באינטרנט ולבחינת כדאיות השימוש בו בערוץ שיווקי, ו 6 שאלות דמוגרפיות שכללו: מין, השכלה, מצב עיסוקי, אזור מגורים, וזמן השימוש באינטרנט.
עיבוד הנתונים בוצע בתוכנה הסטטיסטית SPSS ובו חושבו ממוצעים, סטיות תקן, שכיח וחציון, עבור כל הנשאלים.
תוכן עניינים:
1.מבוא
2. רקע תיאורטי
2.1 הגדרת השיווק הישיר
2.2 היסטוריית המושג "שיווק ישיר"
2.3 שיווק ישיר במאה ה21
2.4. ערוצים עיקריים לשיווק ישיר
2.4.1 מכירה פנים אל פנים
2.4.2 דיוור ישיר
2.4.3 שיווק באמצעות קטלוגים
2.4.4 טלמכר
2.4.5 אינטרנט
2.4.6 ערוצי תקשורת נוספים לשיווק תגובה ישירה
2.5 יתרונות מול חסרונות בשיווק ישיר באינטרנט
2.6 סוגיות ציבוריות ואתיות בשיווק ישיר
2.7 ראיון עם חברת "עסקה טובה"
2.8 "איך להכין קמפיין בשיווק ישיר?"
3. מחקר אמפירי
3.1 שאלת מחקר
3.2 השערות מחקר
3.3 טבלת משתנים
3.4 שיטה
3.4.1 משתתפים
3.4.2 כלים
3.4.3 הליך
3.5 תוצאות
3.6 דיון
4. ביבלוגרפיה
5. נספח
5.1 שאלון
שיווק · לקוח · מוצר · קניה · אינטרנט · צרכנות · פרסומות · פירסומות · באנרים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת השיווק הישיר באינטרנט על כוונת הקניה של הלקוח", סמינריון אודות "השפעת השיווק הישיר באינטרנט על כוונת הקניה של הלקוח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.