היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין שביעות רצון העובדים לבין סגנון ניהולו של המנהל

עבודה מס' 065437

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם קיים קשר בין סגנון ניהול למוטיבציית העובד, ואם כן מהו הסגנון האפקטיבי ביותר לייצור הנעת עובדים.

9,530 מילים ,37 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

סגנון ניהול הינו נדבך חשוב בעבודתו של המנהל. כמו כן, מוטיבציה של העובד הינה קריטית לאפקטיביות עבודתו ולתפוקות שהינו מייצר.
בספרות קיימים מגוון תיאוריות בסגנונות ניהול ומודלים רבים להנעת עובדים
נשאלת השאלה האם קיים קשר בין סגנון ניהול למוטיבציית העובד, ואם כן מהו הסגנון האפקטיבי ביותר לייצור הנעת עובדים. התשובה לשאלה זו הנה קריטית מההיבט הכלכלי של ארגונים, שכן מרכיב כח האדם בארגון הינו משאב חשוב ויקר ולכן חשוב להביאו למיצוי מקסימאלי כאמצעי ליצירת יתרון תחרותי של הארגון על פני מתחריו.
על מנת לענות לשאלה זו, הובאו תיאוריות לסגנונות ניהול וחילקנו אותן לשלוש תיאוריות עיקריות: משימתי, ממוקד אנשים ומשלב.
לאחר מכן הובאו מודלים להנעת עובדים וניסיתי לבחון את השפעת סגנונות הניהול על הנעת העובדים. לאחר בחינת סגנונות הניהול דרך משקפי המודלים להנעת עובדים, הגעתי למסקנות כי לא ניתן באופן מובהק לקבוע כי קיים סגנון ניהול אחד שהוא האפקטיבי ביותר להנעת עובדים, כיוון שהנעת העובד תלויה במספר רב של משתנים, ועל כן, על המנהל לסגל לעצמו מספר סגנונות ניהול ולהתאימם למצבים מתאימים.
העבודה בחנה מספר סגנונות ניהול עיקריים.

אוכלוסיית המחקר הינה כלל ציבור העובדים במחקלת השירות של סלקום.
סגנון המחקר הוא סקר, קרי שיטת המחקר היא כמותית ולכן אין ניתוח תוכני של השאלונים.
שיטת המחקר היא כמותית.

תוכן העניינים:
-תקציר
-מבוא
-סקירת הספרות
מוטיבציה מהי?
מנהיגות מהי?
סגנונות ניהול/מנהיגות
הקשר בין סגנונות הניהול והנעת עובדים
סגנונות ניהול חדשניים
-שיטת המחקר
שאלות המחקר
השערות המחקר
משתני המחקר.
אוכלוסיית המחקר.
כלי המחקר.
מגבלות המחקר
הליך המחקר.
-ממצאים
-דיון וניתוח
סיכום העבודה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

התנהגותו של אדם היא תוצר של גורמים רבים ושונים. חלקם של גורמים אלה נוגע לפרט ואחרים לסביבתו ולתנאי המצב. העובד הוא בראש וראשונה אדם ובתור שכזה יש לו מחשבות, עמדות ותחושות, שהן בעלות השפעה על התנהגותו בעבודה.
מנהלים מתחבטים בשאלות העולות בתחום זה: מדוע עובדים מסוימים משקיעים מאמץ ועבודה רבים, ולעומתם אחרים מבצעים רק את המינימום המוטל עליהם (Hunt, 1987)
הבנת עמדותיו של העובד חשובה, שכן עמדותיו מהוות גורם המנחה את התנהגותו והן מצביעות על כוונותיו (Mccormic & Ilgen, 1987).

תגים:

משאבי · אנוש · כוח · אדם · מנהל · ארגון · מוטיבציה · סגונונות · ניהול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין שביעות רצון העובדים לבין סגנון ניהולו של המנהל", סמינריון אודות "הקשר בין שביעות רצון העובדים לבין סגנון ניהולו של המנהל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.