עבודה מס' 064876
מחיר: 288.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: האם באמת בעולם גלובלי כיום ניתן לבדל מוצרים על פי מיתוג חזק והאם רמת נכסיות של מותג תשפיע בצורה ישירה על רמת נאמנות הלקוחות.
10,136 מילים ,54 מקורות ,2005
חברות ההלבשה השונות הנכנסות היום אל שוק העבודה, מגלות כי החברות המבוססות בענף עברו לשיטת המותגים. מסתמכים על הניסיון העשיר ומשאבי הפרסום הרבים העומדים לרשותם, מצליחות החברות הגדולות לבנות מותגים סביב מוצרי ההלבשה שלהם, באמצעותם הן בונות קהל לקוחות נאמן המזהה את איכות המוצר עם המותג.
ארגון חדש המנסה להיכנס לתחום ההלבשה ולפרוץ בו בצורה חזקה, חייב להכיל אגף שלם של יחסי ציבור ויועצי תקשורת, שתפקידם לאתר את הקהל הפוטנציאלי ואת המותג שיש לבנות אשר ידבר אליו. ארגונים קיימים החייבים לחדש כדי לשרוד בתחרות הקשה, חייבים ליצור לינקג' בין המעצבים לאגף התקשורת בארגון, על מנת למצוא את הדרך לחדש את המוצרים מצד אחד, מבלי לשנות את המותג בצורה בלתי הפיכה מצד שני.
מטרת המחקר היא התעמקות חדשה בחקר כיוון דפוסי הקנייה העתידיים של הצרכנים ביחס ישיר למותגים. המטרה היא לבדוק אם המותגים בעלי המוניטין והנכסיות הגבוהה הולכים ומשתלטים ומכתיבים הרגלי צריכה, תחתיהם הלקוחות קונים את המוצר בשל דימוי חברתי-חיצוני יותר מאשר צורך אישי-פנימי.
מטרתו היישומית של המחקר הוא לבדוק האם באמת בעולם גלובלי כיום ניתן לבדל מוצרים על פי מיתוג חזק והאם רמת נכסיות של מותג תשפיע בצורה ישירה על רמת נאמנות הלקוחות. ייתכן מאוד שבמידה וימצא קשר חיובי בין נכסיות של מותג לבין נאמנות הלקוחות אז בעתיד הקרוב יבחנו אופציות של איחוד מותגים ומתיחתם על מנת לחזק את נכסיותו ובכך לחזק את נאמנות הלקוחות ולהגדיל את כוח המכירה של המותג. במקרה זה מערך השיווק יפנה את כלל משאביו לביסוס המותג וחיזוקו. במקביל, המחקר יצביע על מגמות צריכה של הלקוחות, שיכולות לחשוף את שליטת מנגנון הצריכה המותגית על אופני הרכישה והצבעה על הדימיון בשיטת העבודה של המותגים, ובכך לגלות לצרכנים את ניסיונות סגירת המערכת עליהם ומניעת השוואת המוצרים על פי טיבם בשל ההבדלה על ידי ערכים המחוברים למותג ולא למוצר עצמו.
תוכן עניינים:
1. רקע
1.1 הצגת התופעה הארגונית
1.2 שאלת המחקר
1.3 מטרות המחקר
2. סקירת ספרות
מהו מותג?
מודעות למותג.
פיתוח אסטרטגיות תדמית מותג
נאמנות למותג
הרגלי צריכה בענף ההלבשה
מודל המחקר
רציונל המחקר
השערות המחקר
3. מתודולוגיה
3.1 משתני המחקר
3.2 מערך המחקר
3.3 אוכלוסיית המחקר
3.4 המדגם
3.5 הליך המחקר
3.6 כלי המדידה
3.7 מגבלות המחקר
3.8 עיבוד הנתונים
ביבליוגרפיה
נספחים - שאלון
ביגוד · הלבשה · צרכן · קניין · לקוח · פירסום · חנות · קניות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין נכסיות של מותג לבין נאמנות לקוחות בענף הטקסטיל (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "הקשר בין נכסיות של מותג לבין נאמנות לקוחות בענף הטקסטיל (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.