הצגת הארגון
"להט מכירות ופיתוח שיווקי בע"מ" הוקמה בשנת 1996 ומתמחה בתחומי המכירות, השרות והשיווק מרמת עבודת הנציג בשטח ועד ליווי תהליכים אסטרטגיים מקיפים. כיום מועסקים בחברה כ180 - עובדים בשלושה תחומים:
* פיתוח והפעלת מערכי מכירות ושרות.
* גיוס, מיון והשמה.
* הדרכה וייעוץ.
מערכי מכירות ושירות
פעילות הארגון ממוקדת בפיתוח והפעלה של מערכי מכירות ושרות בשיטת ה-Outsourcing. שירותים אלו הם למעשה המותג העיקרי של החברה הוא שרות ומכירות ובשלהם הם נתפסים בקרב הציבור ונזכרים על ידו. המומחיות בהקמת מוקדי Outsourcing משלבת ידע והטמעה של תהליכים טכנולוגיים בנושא השרות והמכירות וחובקת שליטה בצרכים הייחודיים של השירותים הנדרשים ללקוח הקצה והמאפיינים של כל ארגון. התמחות זו היא למעשה המותג של החברה.
הבעיה בה תתמקד העבודה
בחברת להט חלה בזמן האחרון ירידה בכמות ההזמנות לעובדים מיומנים וכן למתן שירותי הרצאות. הדבר מתבטא בכ-21% ירידה ברבעון השני של 2002 בהכנסות החברה, הם במונחים כספיים והם במונחי שעות. להערכת הנהלת החברה, הדבר נובע מכך שהשם "להט" אינו שם דבר בתחומו היות ומספר רב של חברות נכנס לשוק מעניין זה.
שאלות המחקר
לאור הבעיה העסקית שתוארה לעיל, הנהלת החברה רוצה לבדוק את הקשר בין תפיסת המותג של החברה ובין כמות השעות, קרי שאלת המחקר היא האם יש קשר בין תפיסת מותג לבין רמת המכירות, ומה עוצמת הקשר.
תוכן העניינים:
הצגת הארגון
הבעיה בה תתמקד העבודה
שאלות המחקר
מטרות העבודה
הדיסיפלינה הרלוונטית
סקירת ספרות ראשונית
רציונל המחקר ומודל המחקר
השערות המחקר
משתני המחקר
מתודולוגיה:
רשימת מקורות ראשונית
גבע א., (1994), התנהגות צרכנים, תל אביב: האוניברסיטה הפתוחה.
הורניק י. (1988) , ניהול הפרסום, האוניברסיטה הפתוחה: תל-אביב.
נחמיאס ד., נחמיאס ח., (1992), שיטות מחקר במדעי החברה, רשף.
בייט מרום ר. (1986), שיטות מחקר במדעי החברה: עקרונות המחקר וסגנונותיו, יחידות 1-3, האוניברסיטה הפתוחה.
בירנבאום מ, (1995), מי מפחד מעבודות מחקר?, מפעלים אוניברסיטאים.
Ashley S.R. (1998). "How To Effectively Compete Against Private-Label Brands", Journal Of Advertising Research 38(1), Pp.75-82.
Bronnenberg B.J. And Wathieu L.,(1996), "Asymmetric Ppromotion Effects And Brand Positioning Market Science, 16(4), Pp.379-394.
Felman, Turley,. H. (2001) Brand Nanes Theory London And Newyork: Sage Publishers.
Fortune A., (1994), "What Price Brand Loyalty?", Fortune, 129 (1), Pp.103-104.
Hoch S.J., Banerji S,M (1993), "When Do Private Labels Succeed?", Sloan Managment Review, 34, Pp.57-67.
Howard, L. S. (2000); "Worker Commitment Needs Boost In Uk". National Under Writer (Article). Chicago.
Indrajit Sinha Rajeev Batra (1999), "The effect of consumer price connsciousness on private label purchase International Journal of Research in Marketing" 16(1999) pp. 237 -251.
Kahnman D., Et All (1996), "Fairness And The Assumption Of Economics", Journal Of Bsiness, 59, (4), Pp.285-300.
Lichtenstein D.R., Bloch P.H., Black W.C.,(1998), "Correlates Of Price Acceptability", Journal Of Consumer Research, 15, Pp.243-252.
Macklin Carole M (1994), "The Effect Of An Advertising Retrieval Cue On Young Childrens Memory And Brand Evaluations", Journal Of Consumer Affairs , 19, 2 Pp.291-312
Macshane D. (1998), The Great Supermarket Rip-Off, New States Man 520, (11), 14.
Macshane D. (2000), The Great Supermarket Rip-Off, New States Man 520, (11), 14.
Mela C.F., Gupta S., Jedidid K, (1998), "Assessing Long Term Promotional Influence On Mrket Structure", Internal Journal Of Research In Marketing, 15, (2), Pp.89-107.
Mizerski R (1995), "The Relationship Between Cartoon Trade Character Recognition And Attitudes Towards Product Category In Young Children" Journal Of Marketing, October, 59, Pp.58-70.
Mogelonsky M., (1995), "When Stores Became Brand", American Demographic((Febuary), Pp.32-38.
Morgenson G., (1991), "The Trend Is Not Their Friend", Forbes, 148, (6), Pp.115-119.
Ogilvy r (1983).on advertising, new-york: harper.
Richardson P.S., Et All(1996), "Houshold Store Brand Pronenness: A Framework" Journal Of Retailing, 72, (2), Pp.159-185.
Sawer A.,, Walker E., (2001) The New Economy, , Blackwell
Sethuraman R. Cole C., "Why Do Consumers Pay More For National Brands Than For Store Brands", Msi Working Paper, No.97-126.
Tai S.H.C., Tam J.L.M., (1997), "A Life Style Analysis Of Female Consumers In Greater China, Psychology And Marketing, 14. (3), Pp.287-307.
Vallas S.T., (1999) "Rethinking Post Fordism", Social Theory, 17.
שרות · מכירות · לקוח · טכנולוגיה · שווק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין תפיסת המותג של החברה לבין כמות הזמנות מחברת להט", סמינריון אודות "הקשר בין תפיסת המותג של החברה לבין כמות הזמנות מחברת להט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.