עבודה מס' 064124
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: כשם שארגון כלכלי ממקם את הלקוח במרכז פעילותו ובראש סדר עדיפויותיו, כך מוסדות הלימוד מתחילים לנהוג.
3,104 מילים ,13 מקורות ,2002
המחקר מתמקד בשלוש מכללות (מעלה אדומים, אמונה ומגן) בהן יש בעיה של גיוס סטודנטים וקיימים הבדלים משמעותיים בגידול הנרשמים משנה לשנה.
שאלות המחקר:
האם קיים קשר בין סגנון הניהול הקיים במכללה לבין מספר הנרשמים ללימודים במכללה?
האם סגנון הניהול של המנהל משפיע על רמת שביעות הרצון של הסטודנט?
האם סגנון הניהול של המנהל עשוי להשפיע על הסטודנט בהחלטתו אם להמליץ או לא להמליץ בקרב משפחתו ומכריו על המוסד בו הוא לומד.
כלי המחקר יהיה שאלון מובנה למחצה אשר בנוי משלושה חלקים: שאלות סוציו-דמוגרפיות, שאלות שביעות רצון, ושאלות המתייחסות לסגנונות ניהול.
תוכן עניינים
1. מבוא
1.1 רקע
1.2 הבעיה העסקית
1.3 שאלות המחקר
1.4 מטרותיו היישומיות והתיאורטיות של המחקר
2. סקירת ספרות
3. רציונאל המחקר
4. מודל המחקר
5. הגדרת משתני המחקר
5.1 השערות המחקר
6. שיטת הדגימה
7. מערך המחקר
7.1 אוכלוסיית המחקר
7.2 המדגם
8. כלי המחקר
8.1 שיטת הניתוח ועיבוד הנתונים
8.2 מגבלות המחקר
8.3 נגישות לנושא המחקר
9. לוח זמנים
10. ביבליוגרפיה
השאלון
שביעות · רצון · לקוחות · סגנון · ניהול · רמת · שירות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין סגנון ניהול לרמת שביעות רצון לקוחות - הצעת מחקר", סמינריון אודות "הקשר בין סגנון ניהול לרמת שביעות רצון לקוחות - הצעת מחקר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.