עבודה מס' 064200
מחיר: 361.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: השפעת סיגנון הניהול על רמת שביעות הרצון של העובדים במחלקת השירות בסלקום
8,500 מילים ,37 מקורות ,2002
מטרת העבודה הנוכחית היא לבדוק את הקשר בין סגנונות ניהול לבין שביעות רצון תוך התמקדות בעובדים במחלקת השירות בסלקום. בחברת סלקום מחלקות השירות מחולקות לפי אזורים. באזור ירושלים יש ותחלופה גבוהה של עובדים והעובדים תמיד מציינים חוסר שביעות רצון לעומת העובדים בתל אביב, העומדים ביעדים וזוכים תמיד בשבחים מפי המנכ"ל. ההנחה היא כי לאור סגנונות ניהול שונים של מנהלי המחלקות יש שוני בשביעות רצון העובדים.
העבודה תבחן את הספרות על סגנונות ניהול עיקריים. המחקר יערך על כמה עשרות עובדים. לנידגמים יחולק שאלון ובו שאלות על המוטיבציה תחת המנהל הנוכחי מול הקודם, וממנו יוסקו מסקנות.
כלי המחקר הוא שאלונים.
שיטת הניתוח סטטיסטיקה תיאורית והיסקית.
תוכן העניינים:
פרק א'-מבוא
פרק ב'-סקירת הספרות
שביעות רצון
סגנונות ניהול
הקשר בין שביעות רצון לסגנונות ניהול
רציונל המחקר
הגדרות משתני המחקר
השערות המחקר
פרק ג'-שיטת המחקר
מערך המחקר
אוכלוסיית המחקר
כלי המחקר
ההליך
מגבלות המחקר
שיטת הניתוח
פרק ד'-תוצאות מחקר
התפלגות המדגם
תוצאות המשתנים
בדיקת השערות המחקר
פרק ה'-דיון
פרק ו'-סיכום העבודה
ביבליוגרפיה
נספחים
שאלונים
הנעת · עובדים · מוטיבציה · מחלקת · שירות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין סגנונות ניהול לבין שביעות רצון העובדים ", סמינריון אודות "הקשר בין סגנונות ניהול לבין שביעות רצון העובדים " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.