היישום אינו מחובר לאינטרנט

החדרת מוצר חדש ובניית תוכנית תקשורת שיווקית עבורו

עבודה מס' 063403

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ספרי ילדים אשר ע"י לחיצת כפתור מוקראים לילד.

6,339 מילים ,2002

תקציר העבודה:

אנו מגישים את תכנית ניהול התקשורת השיווקית להחדרת המוצר החדשני מהוצאת הספרים "זמורה-ביתן": סדרת הספרים "כמו גדולים".
ספרי "כמו גדולים" הינו מוצר שבנוסף לתכונות ולתועלות הרבות הקיימות בספרי ילדים רגילים, קיים בו מנגנון המאפשר על ידי לחיצת כפתור, לשמוע את הסיפור מוקרא על ידי עודד מנשה - קריין מוכר ואהוב על הילדים.
באופן זה, הילד יוכל להעסיק את עצמו, לדפדף בספר לבדו ולהקשיב לסיפור, דבר שיתרום הן להתפתחותו השכלית והן להתפתחותו המוטורית.

התכנית מתבססת על ניתוח התקשורת השיווקית וכן על סקר שנערך בקרב 60 הורים לילדים בגילאי שנתיים עד 6. מסקר זה הוסקו מסקנות לגבי הליך החדרת "כמו גדולים".
קהל המטרה שנבחר הוא הורים לילדים בגילאי 2-6, המייחסים חשיבות רבה לאיכות המוצרים, לתרומתם לילד, ולמחיר המוצרים.
מצאנו שמבחינת המחיר, הרוב מוכנים לשלם בין 50 ש"ח ל-60 ש"ח עבור ספר מסדרת "כמו גדולים", רוב הנשאלים מכירים את הוצאת הספרים "זמורה-ביתן", ורובם ציינו את סופר הילדים פאול קור כאחד מהסופרים האהובים על ילדיהם.
האלמנט המוביל את קמפיין החדרת המוצר הוא: ""כמו גדולים - הסיפור שאינו נגמר", כמו כן הדמויות שנבחרו כמוטיב המוביל הן אב ובנו, בסיטואציה התפנה לאמוציות הצרכנים.
בעבודה זו נביא המלצות מפורטות לניהול התקשורת השיווקית על כל מרכיביה: פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות.
לכל אחד ממרכיבים אלו נציג את המטרות, יעדים ואסטרטגיה. כמו כן נתאים את התקציב בהתאם לאסטרטגיה שבחרנו.
עיקר התקציב יושקע בפרסום במדיות השונות: טלוויזיה, רדיו, עיתונות ושלטי חוצות; כל זאת במטרה ליצור מודעות בקרב קהל המטרה, הגדלת מכירות החברה והגדלת נתח השוק של החברה.
כמו כן מצורף קמפיין פרסומי במדיות השונות, סקיצות של הפרסום, קד"מ, יח"צ ולוח גאנט.

נתח נוסף מהתקציב יושקע בקד"מ. הכוונה היא להנחה שתינתן בחודשים הראשון והשני להחדרת "כמו גדולים" לשוק.

נתח נוסף יושקע ביח"צ. הכוונה היא למימון אירוע ברמה גבוהה להשקת המוצר, שמטרתו להטביע תדמית חיובית בעיני הצרכנים.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
רקע שיווקי
מטרות השיווק ואסטרטגיה שיווקית
ניתוח עפ"י מודל SWOT
אסטרטגיית התקשורת השיווקית
חלוקת תקציב התקשורת השיווקית
פרסום
קידום מכירות
יחסי ציבור
לוח זמנים- גאנט
נספח א - תקציר ממצאי המחקר
נספח ב - השאלון אותו חילקנו
נספח ג - מילות השיר שילווה את מסע הפרסום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "החדרת מוצר חדש ובניית תוכנית תקשורת שיווקית עבורו", סמינריון אודות "החדרת מוצר חדש ובניית תוכנית תקשורת שיווקית עבורו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.