היישום אינו מחובר לאינטרנט

קמפיין פרסומי למוצר חדש - בירה WholeTaste

עבודה מס' 063267

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

3,185 מילים ,2004

תקציר העבודה:

במסגרת עבודה זאת הכין הכותב קמפיין פרסומי איכותי על כל מאפייניו, עבור מוצר חדש בשוק - בירה ממותג חדש הנקרא : .WholeTaste Beer
מאפייני הבירה המבדלים אותה מבירות קיימות ומתחרות הינם:
אלכוהול בנפח גבוה : כ 8% - (כמעט פי 2 מהרגיל)
טעם אירופאי משובח - Dark and Light
הבירה תהיה ממוצא אירופאי (כפי הנראה הולנד, שהינה המדינה בה מיוצרות הבירות המובילות).

העבודה מתייחסת לנושאים הבאים במסגרת תהליך אפיון ובניית הקמפיין:
1) מבוא - מתאר את תהליך קבלת ההחלטה על המוצר שיפורסם
2) המוצר - סקירת המאפיינים של המוצר
3) מטרות הפרסום והאסטרטגיה שנבחרה
4) הגדרת קהל יעד ואפיונו
5) חישוב תקציב הפרסום (ע"י חישוב צפי ההכנסות לפי חתך האוכלוסייה ופילוח השוק - מבוסס בחלקו על נתונים סטטיסטיים).
6) תמהיל ה"מדיות" - פיזור התקציב בצורה מחושבת ומושכלת על פני ה"מדיות" השונות, תוך כדי פירוט היתרונות עבור כל מדיה נבחרת.
7) פירוט המסר שיועבר לצרכי פרסום, ותיאור הרעיון הפרסומי.
8) התייחסות למימד הבינלאומי - וההתאמות הנדרשות לצורך כך.

בנוסף לעבודה עצמה (מסמך ה- Word), מצ"ב גם קבצי Flash שפותחו ע"י כותב העבודה, לצרכי המחשת הרעיון הפרסומי. ישנו באנר המיועד לפרסום באינטרנט, וכמו כן סקיצה של הפרסומת המיועדת לטלוויזיה.
ניתן לצפות בקבצי ה- Flash בעזרת דפדפן האינטרנט הרגיל (יש לפתוח את הקובץ באמצעות הדפדפן).

תגים:

בניית · ואפיונו · חדש · מוצר · עבור · פרסומי · קמפיין

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קמפיין פרסומי למוצר חדש - בירה WholeTaste", סמינריון אודות "קמפיין פרסומי למוצר חדש - בירה WholeTaste" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.