במסגרת עבודה זאת הכין הכותב קמפיין פרסומי איכותי על כל מאפייניו, עבור מוצר חדש בשוק - בירה ממותג חדש הנקרא : .WholeTaste Beer
מאפייני הבירה המבדלים אותה מבירות קיימות ומתחרות הינם:
אלכוהול בנפח גבוה : כ 8% - (כמעט פי 2 מהרגיל)
טעם אירופאי משובח - Dark and Light
הבירה תהיה ממוצא אירופאי (כפי הנראה הולנד, שהינה המדינה בה מיוצרות הבירות המובילות).
העבודה מתייחסת לנושאים הבאים במסגרת תהליך אפיון ובניית הקמפיין:
1) מבוא - מתאר את תהליך קבלת ההחלטה על המוצר שיפורסם
2) המוצר - סקירת המאפיינים של המוצר
3) מטרות הפרסום והאסטרטגיה שנבחרה
4) הגדרת קהל יעד ואפיונו
5) חישוב תקציב הפרסום (ע"י חישוב צפי ההכנסות לפי חתך האוכלוסייה ופילוח השוק - מבוסס בחלקו על נתונים סטטיסטיים).
6) תמהיל ה"מדיות" - פיזור התקציב בצורה מחושבת ומושכלת על פני ה"מדיות" השונות, תוך כדי פירוט היתרונות עבור כל מדיה נבחרת.
7) פירוט המסר שיועבר לצרכי פרסום, ותיאור הרעיון הפרסומי.
8) התייחסות למימד הבינלאומי - וההתאמות הנדרשות לצורך כך.
בנוסף לעבודה עצמה (מסמך ה- Word), מצ"ב גם קבצי Flash שפותחו ע"י כותב העבודה, לצרכי המחשת הרעיון הפרסומי. ישנו באנר המיועד לפרסום באינטרנט, וכמו כן סקיצה של הפרסומת המיועדת לטלוויזיה.
ניתן לצפות בקבצי ה- Flash בעזרת דפדפן האינטרנט הרגיל (יש לפתוח את הקובץ באמצעות הדפדפן).
בניית · ואפיונו · חדש · מוצר · עבור · פרסומי · קמפיין
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קמפיין פרסומי למוצר חדש - בירה WholeTaste", סמינריון אודות "קמפיין פרסומי למוצר חדש - בירה WholeTaste" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.