עבודה מס' 070442
מחיר: 285.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח השיווק בסלקום והצעה קצרה לקמפיין פרסומי למוצר חדש: מגן לסמארטפון בהתאמה אישית.
2,477 מילים ,10 מקורות ,2015
לחברה מאפיין ייחודי אשר ממצב אותה בשוק התקשורת ומבדל אותה משאר החברות בענף. סלקום ממוצבת כחברה ישראלית, הבחירה של החברה לקשור את המותג עם "ישראליות" ומשפחתיות היא אסטרטגיה שיווקית שנועדה לבדל אותה מחברות הסלולר האחרות החלטה זו היא לא אופינית לחברות תקשורת אשר מוכרות מוצרים טכנולוגים ובד"כ מתמקדות ביתרונות הטכנולוגיים או השיווקיים של המוצר.
בעידן בו עלות הסמארטפון היא גבוהה ותכולתו הרגשית חשובה אף יותר ללקוח, אנו מציעים לחברת סלקום מוצר אשר יגן על מכשיר הסמארטפון כאשר ייחודו הוא האפשרות לעיצוב שייקבע על ידי הלקוח.
תוכן העניינים:
רקע על חברת סלקום
מודל פורטר
שווקי מטרה נוכחים של הארגון תוך התמקדות במאפייני התנהגות צרכנים
מיצוב ובידול
תמהיל התקשורת השיווקית
המוצר
מיצוב המוצר ויתרונותיו
קהל יעד
סמרטפון · טלפונים ניידים · סמארטפונים · טלפון · מיצוב · בידול
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת שיווקית - קמפיין פרסומי למוצר חדש", סמינריון אודות "תקשורת שיווקית - קמפיין פרסומי למוצר חדש" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.