עבודה מס' 069104
מחיר: 96.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח קצר של שלוש פרסומות לבירה.
1,105 מילים ,2009
שאלת המחקר: כיצד יכולים סימנים שונים בפרסומות טלויזיוניות לבירה לעורר בצופה תחושות של טעם?
המשתנים שלנו הם:
הדמויות: מגדר הדמויות. האופן בו הדמות מוצגת
אופן אזכור הבירה: האופן שבו המוצר מופיע בפרסומת.
אוירה חברתית בפרסומת: הסיטואציות בהן הדמויות נמצאות, מערכת היחסים בין הדמויות, אופי האינטראקציה בניהן: סגנון הדיבור.
הטקסטים המתאימים לבחינת שאלת המחקר שלנו הם פרסומות טלויזיוניות לבירה. תהליך הדגימה בו ננקוט הינו צפייה חוזרת ונשנית בשלוש פרסומות המפרסמות 3 מותגי בירה שונים: גולדסטאר, באדוויזר וגינס. השתיים האחרונות הן פרסומות מחו"ל. במסגרת תהליך הדגימה נבחן את המשתנים אותם ציינו.
ניתוח סמיוטי · בירה · פרסומות · אלכוהול
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח סמיוטי מחקרי- בירה", סמינריון אודות "ניתוח סמיוטי מחקרי- בירה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.