היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח סמיוטי מחקרי- בירה

עבודה מס' 069104

מחיר: 96.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח קצר של שלוש פרסומות לבירה.

1,105 מילים ,2009

תקציר העבודה:

שאלת המחקר: כיצד יכולים סימנים שונים בפרסומות טלויזיוניות לבירה לעורר בצופה תחושות של טעם?
המשתנים שלנו הם:
הדמויות: מגדר הדמויות. האופן בו הדמות מוצגת
אופן אזכור הבירה: האופן שבו המוצר מופיע בפרסומת.
אוירה חברתית בפרסומת: הסיטואציות בהן הדמויות נמצאות, מערכת היחסים בין הדמויות, אופי האינטראקציה בניהן: סגנון הדיבור.

הטקסטים המתאימים לבחינת שאלת המחקר שלנו הם פרסומות טלויזיוניות לבירה. תהליך הדגימה בו ננקוט הינו צפייה חוזרת ונשנית בשלוש פרסומות המפרסמות 3 מותגי בירה שונים: גולדסטאר, באדוויזר וגינס. השתיים האחרונות הן פרסומות מחו"ל. במסגרת תהליך הדגימה נבחן את המשתנים אותם ציינו.

קטע מהעבודה:

גולדסטאר: הדמויות: במגרש הכדורגל ישנה דמות אישה מרכזית אחת המוצגת כחסרת אונים וחלשה. בנוסף יש את דמות השופט שהוא מביע פליאה וחוסר הבנה לגבי מצבה של האישה חסרת האונים באמצע המשחק. בבר יושבים 3 גברים צעירים שמביעים פליאה מהמצב המתואר במשחק.

תגים:

ניתוח סמיוטי · בירה · פרסומות · אלכוהול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח סמיוטי מחקרי- בירה", סמינריון אודות "ניתוח סמיוטי מחקרי- בירה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.