היישום אינו מחובר לאינטרנט

מילקי שטראוס

עבודה מס' 063195

מחיר: 324.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח המותג.

3,011 מילים ,12 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

תוכן עניינים
אודות החברה והמוצר
1. ניתוח הסביבה החיצונית
1.1 ניתוח המגמות בסביבת החברה והמותג.
מגמות בסביבה הטכנולוגית
מגמות בסביבה החברתית
מגמות בסביבה הכלכלית
מגמות בסביבה הפוליטית
1.2 מאפיינים עיקריים של התנהגות צרכנים.
1.3 גודל השוק כיום, שיעור צמיחתו החזוי ופילוחו.
1.4 אופי התחרות ועצמתה.
1.4.1 כיסוי השוק של המתחרים
2. ניתוח פנים ארגוני
2.1 הארגון
2.2 ניתוח תיק מוצרים
2.3 נתח שוק
2.4 פילוח השוק
פילוח השוק לפי גיל
פילוח שוק לפי דמוגרפיה
פילוח השוק לפי התנהגות:
מיפוי קהלי המטרה
2.5 ניתוח swot
עוצמות הארגון
חולשות האירגון
הזדמנויות האירגון
איומים וסיכונים
2.6 יישום תמהילי שיווק
תמהיל המוצר
התמחור
ערוצי שווק
תמהיל תקשורת marcom
ניהול אנשי המכירות
3. קביעת יעד
4. בחירת אסטרטגיה שיווקית ליישום היעד
5. תוכנית יישום שיווקית
5.1 כיסוי שוק
5.2 תכנית שיווקית לפלח שוק - חילונים מבוגרים מעל גיל 30
פיתוח מוצרים חדשים
מיצוב המוצר
הארכת קווי מוצר
מיתוג
רמות מחיר
מדיניות הנחות
מדיניות הפצה
החלטות מדיה
החלטות מסר
מבצעי קידום
יחצנו"ת
6. ביבליוגרפיה

אודות החברה והמוצר
קבוצת שטראוס-עלית היא היום מהמובילות את ענף המזון בישראל. מחברה קטנה, שהעסיקה
עשרות עובדים, היתה שטראוס למקום תעסוקה לאלפים בארץ ובעולם. הקבוצה שואפת
להתרחב, להתפתח ולספק מקומות תעסוקה רבים ככל האפשר וזאת, במקביל לקידום הפעילות
ושיתופי הפעולה הבינלאומיים.
נוסף על ההתפתחות הטכנולוגיות המואצות המאפיינות את תקופתנו והשאיפה הבלתי פוסקת
למצוינות, מושקע מאמץ גדול בשימור ערכי המייסדים, הערכים של משפחתיות, חום
ואינטימיות, שהם אלה שליוו את החברה עד כה, והם שימשיכו ללוות את החברה הלאה.

מילקי הושק לפני למעלה מ20- שנה על ידי מחלבות שטראוס והפך לאחד ממוצרי הדגל של
החברה. במהירות הפך למעדן החלב המצליח בישראל עם מכירות שהגיעו ב2002- לממוצע של
למעלה מ6- מיליון גביעים בחודש. מילקי נצרך על ידי כל שכבות הגיל ומדורג כאחד המוצגים
הנמכרים ביותר בישראל מזה 3 שנים.
עם הזמן הוסיפה שטראוס טעמים חדשים למילקי, והוא משווק בטעמים: שוקולד, וניל,
קפוצ'ינו, קרם אגוזים, מילקי קל-שוקו, מילקי טופ מגולגלת, מילקי נשיקות שוקולד ובננה, מיני
מילקי ומילקי פי 2 קצפת. הטעמים החדשים מצטרפים למשפחת מילקי על מנת להפתיע ולרגש
קהל צרכנים מגוון.

תגים:

tows · ארגוני · המוצר · המחיר · השוק · השיווק · התנהגות · ופנימית · חיצונית · מוצרים · ניתוח · סביבה · פילוח · פנים · צרכנים · תיק · תמהיל

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מילקי שטראוס", סמינריון אודות "מילקי שטראוס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.