היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנית יחסי ציבור למוצר מילקי של חב' שטראוס

עבודה מס' 062682

מחיר: 286.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת תיאוריות של התמודדות עם משבר והצעת תכנית לטיפול במשבר שנוצר במוצר "מילקי".

4,685 מילים ,11 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בעבודה זו בחרנו בנושא שערורית ה"מילקי" של חב' שטראוס, אשר נסקרה ונדונה בכל אמצעי המדיה במהלך כל השנה האחרונה, הצגנו את ניתוח הבעיה מנקודת מבטו של מנהל יחסי הציבור בחברה, כיצד הוא מתמודד עם המשבר ובאיזה פעולות על חב' שטראוס לנקוט על מנת לצמצם את הנזק התקשורתי.
את העבודה בנינו כתכנית .P.R, לפי מודל RACE הכולל בתוכו 4 שלבים:
RREASERCH) R .1)
בשלב זה חקרנו את הבעיה בחב' שטראוס, האם הבעיה של המילקי היא בתדמית או בעקבות השמצות התקשורת.
ACTION) A .2)
בשלב זה בצענו תכנית עבודה להתמודדות עם המשבר, הצבנו יעדים התחומים בזמן ובנינו תקציב.
COMMUNICATION) C .3)
בשלב זה בחנו מס' מודלים:
מודל התקשורת Weaver 1948
מודל תכנון התקשורת
היררכית התגובה של קוטלר
התיאוריות של גרונינג והאנט 1984
הגלגל של ברנשטיין
CSR - מחויבות של עסקים
בעלי עניין
מודלים אלו סייעו לאיש יחסי הציבור להתמודד עם התקשורת ולהחלץ מהמשבר בצורה הטובה ביותר.

EVALUATION) E .4)
בשלב זה הערכנו את הפעולות שבצענו להתמודדות עם המשבר, בדקנו במה היה ניתן להשתפר וכיצד הגיב הציבור להודעות ולפרסומים.

בעבודה זו ראינו כי חב' שטראוס, כחברה מובילה בשוק, זקוקה לאהדת הציבור, בניית הדימוי הוא תפקיד יחסי הציבור שמצריך לפעול באופן מתמשך ומתוכנן כראוי על איש יחסי הציבור בחב' שטראוס ליצור יחסים טובים עם המדיה\העיתונות כדי שבעיתות משבר יוכל להסב את התקשורת לטובתו.

תוכן עניינים:
מבוא
תיאור הארגון
תאור הבעיה
ניהול משברים
כיצד לנהל משבר?
מודל RACE
(RREASERCH) R
מודל SWOT
PEST
תיאוריות הדיפוזיה 1960 וונברגר (רוגרס (Baskin 97)+(62
קביעת מחקר
PORTER
(ACTION) A
(COMMUNICATION) C
מודל התקשורת Weaver 1948
מודל תכנון התקשורת
היררכית התגובה של קוטלר
התיאוריות של גרוניג והאנט 1984
גלגל של ברנשטיין
CSR- מחויבות של עסקים
בעלי עניין
(EVALUATION) E
מודל ההערכה Watson 1977
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

Harrison, S., (2000) Public Relations - An Introduction, Second Edition, Thomson Learning Publications.
רוזן, א. (עורכת), (2000) דיבור עם הציבור, פקר.
פן, ביל (1992) יחסי ציבור, הוצאת אחיאסף.
רייכר, גדעון, (1993), יחסים עם הציבור, דביר הוצאה לאור.
רימון, צבי (1998), יחסי ציבור, הוצאת PR.
י. קוטלר, פ. הורניק, (2000), ניהול השיווק - מהדורה חדשה, האוניברסיטה הפתוחה.
י. קוטלר, ג. ארמסטרונג, (1991), עקרונות השיווק, הוצאת המכון לפריון העבודה והייצור.
חן, שושנה, (2004), "שטראוס משיקה "מילקי מהדרין" ללא ג'לטין המיועד למגזר החרדי" ממון, ינואר, עמ' 5
יהב, יהודית, (2003), "לא מספיק כשר" ממון, דצמבר, עמ' 4

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנית יחסי ציבור למוצר מילקי של חב' שטראוס", סמינריון אודות "תכנית יחסי ציבור למוצר מילקי של חב' שטראוס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.