היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול משאבי אנוש בחברת אל על

עבודה מס' 060607

מחיר: 276.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מוקד השירות של מועדוני הלקוחות כאחד מגופי השירות החשובים של החברה.

5,894 מילים ,15 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

חברת אל על הינה חברת התעופה הלאומית של ישראל אשר מפעילה עשרות טיסות מדי יום לכ- 56 יעדים ב- 35 מדינות בכל רחבי העולם. חברת אל על שואפת להתבסס כאחת מחברות התעופה המובילות בעולם בתחומים שונים כגון: רמת שירות גבוהה לנוסעיה, בטחון, בטיחות תוך התפתחות טכנולוגית מתמדת במיוחד בכל הקשור לצי מטוסיה.
חברת אל על הינה חברה ממשלתית אשר בראשה עומד מנכ"ל החברה אשר כפוף לדירקטוריון החברה המורכב מנציגי הציבור ומנציגי הבעלים (הממשלה). מבנה החברה מחולק בצורה פונקציונלית היררכית: מתחת למנכ"ל ישנם: המשנה למנכ"ל, סמכ"ל בכיר לכספים, סמכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, סמכ"ל תחזוקה והנדסה וסמכ"ל משאבי אנוש האחראי על תכנון כוח של החברה בישראל ובחו"ל, גיוס ומיון עובדים, שירותי רווחה, רישום ודיווח ופיתוח עובדים.

עבודה זו תתמקד בניהול משאבי האנוש של חברת אל על בתחום מוקד השירות של מועדוני הלקוחות שהינו אחד מגופי השירות החשובים ביותר של החברה. מוקד שירות זה למעשה מוציא אל הפועל את אסטרטגית השירות עליה מתבססת החברה בשנים האחרונות.

תוכן העניינים:
מבוא
תיאור ומטרות הארגון
הסביבה העסקית והשפעותיה
תכנון משאבי אנוש
גיוס ומיון עובדים
הדרכה ופיתוח עובדים
הערכת הביצועים האישיים
תגמול העובד
מעורבות העובדים
סיכום
רשימת מקורות

מקורות:

Beer M., et al. (1984) Managing Human Assets, New York: Free Press
Becker, Brian E. and Barry Gerhart. "Human Resources and Organizational Performance: Progress and Prospects." Academy of Management Journal (special issue: Human Resources and Organizational Performance), August 1996, vol. 39, 4, pp. 779-801.
Pine, J. II Gilmore, J.H. (1998), "Welcome to the Experience School", Harvard Business Review, July-August, 97-105.
Tyson S., (1995), "Human Resourse Strategy: Towards a General Theory of Human Resource Managent", London, Pitman Publishing
Wright M and Julie Storey at Beardwell I and Len Holden, (1997), "Human Resource Management", London Financial Times management
Beaumont,P.B(1993), "Human Resource Management ;Key Concepts and Skills", London, Sage Publications
אורנר, א. (1993), משאבי אנוש- המדריך לניהול כוח אדם, קרית ביאליק, הוצאת "אח".
אנסטאזי, א. (1990), מבחנים פסיכולוגיים, תל אביב: האוניברסיטה הפתוחה.
בר-חיים, א., (1988), ניהול משאבי אנוש, האוניברסיטה הפתוחה, תל-אביב.
גלברט, רפאל (1990), "שירותים במקום תעשיה", מנהלים, אפריל, 61-64.
גלוברזון, אריה ועוזר כרמי (1988), אנשים בארגון - ניהול משאבי אנוש, תל אביב, הוצאת ספריית המנהל.
גנזך י., (1998), "מבחני אישיות, הבודקים תכונות אופי, אינם יעילים לניבוי הצלחה בעבודה", משאבים, גיליון 140, ע' 4-7.
ווקר, ג'. (1983), תכנון משאבי אנוש, הרצליה: הוצאת עתרת.
יבנובסקי י., (2000), "תורת הסיינטולוגיה: יישום במיון כוח אדם", משאבים, גיליון 225, ע' 3-5.
פוגל-ארדיטי, ע., (1998), "ראיון מתאר התנהגות כלי חדשני ואיכותי למיון מועמדים", משאבים, גיליון 131, ע' 3-7.
צינר א., (1999), "בעיות בהערכת תפקוד עובדים על ידי מנהליהם", משאבים, גיליון 175, 23-35

תגים:

אנוש · משאבי · ניהול

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול משאבי אנוש בחברת אל על", סמינריון אודות "ניהול משאבי אנוש בחברת אל על" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.