עבודה מס' 060326
מחיר: 179.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בדיקת קיומו של פרופיל "לקוחות נאמנים" ו"לקוחות נוטשים" כמנובאים ע"י תדירות נטישה, גובה הפרמיה ומעורבות בתאונה בקרב לקוחות ענף הביטוח. (הצעת מחקר)
1,743 מילים ,20 מקורות ,2001
סוכנות הביטוח "אמינים", נוסדה בשנת 1978 ע"י מר אפרים קריאל, הפעיל מזה כ- 30 שנה בתחום הביטוח בארץ. מרכזיה של הסוכנות פרוסים בשלוש הערים הגדולות: ת"א (משרד ראשי), חיפה וירושלים. אמינים מונה כ-76 עובדים, כאשר כל העובדים הבכירים הנם בעלי רקע אקדמי בתחומים שונים. סה"כ משרתת הקבוצה כ-150 מפעלי תעשיה, חברות כלכליות, חברות בינלאומיות, חברות הייטק ומוסדות ציבוריים מובילים בכל מגזרי המשק. מחזור הפרמיה השנתי של קבוצת "אמינים" מסתכם בכ-250 מיליון ש"ח. לאמינים לקוחות רבים הנהנים מקבלת שירות אישי ברמה גבוהה, ומיכולתה של הקבוצה להשיג כיסויים רחבים, איכותיים ובתעריפים מוזלים עבור לקוחותיה בכל תחומי הביטוח.
אמינים, כסוכנות ביטוח, משמשת כחתם של חברות ביטוח מהמובילות בשוק הישראלי, כחתמים המחזיקים בהרשאה עבור לויד'ס, וכנציגה הבלעדית בארץ לברוקר הביטוח הבינלאומי השני בגודלו בעולם Aon Corporation, המונה 500 משרדים.
תיאור הבעיה העסקית
הבעיה העסקית באה לידי ביטוי בתופעה, המאופיינת בעלייה במספר הלקוחות הנוטשים את סוכנות הביטוח במהלך השנתיים האחרונות (שלא חידשו את הפוליסה בתום התקופה). בעוד לפני כשנתיים הצטרפו לסוכנות 141 לקוחות חדשים ונטשו 110, בסוף השנה האחרונה הנוכחית, לעומת-זאת, הצטרפו 138 לקוחות חדשים, אך נטשו 122. נראה, כי מגמה זו קיימת אף בשנה הנוכחית.
תוכן העניינים:
1. מבוא
2. הגדרת משתני המחקר
3. השערות המחקר
4. שיטת המחקר
ביבליוגרפיה
Bitner, M.J Crosby, L.A, (1989), Designing a winner services strategy, Chicago, Wacker Drive.
Gronroos, C. (1990) Service management and marketing, Lexington.
Kotler, P. Armstrong, G. (1991) Principles of Marketing, printice hall, Engelwood cliffs, NJ.
Kotler, P. (1991) Marketing Management: Analysis, planning, implementation and control, 7th ed. Engelwood cliffs, NJ.
Peppers, D. (1997) Tools for competing in the interactive age.
Reicheld, F. (1997) The Loyalty effect, Harward Business school press.
בן אליעזר, מ', (1996), "נאמנות הלקוח במוצרים פיננסיים", סוכן הביטוח, ירחון לשכת סוכני הביטוח בישראל, גיליון 61.
שי, ש. (1996) שביעות-רצון לקוחות בישראל, האונ' העברית, משרד ראש הממשלה.
דיש', א', (1996), נתיבים להצלחתו של סוכן הביטוח, תל אביב, הוצאת לשכת סוכני הביטוח בישראל.
לירז, מ. (1992) בניית מוניטין באמצעות שרות הולם ללקוח, הוצאת לירז.
מי-טל, ש. (1996) מקורות הרווח בעסק תחרותי - ניהול עלויות ושיקולי קביעת מחיר למוצרים ושרותים המצליחים להשיג את תחושת הערך אצל הלקוח, אקזקיוטיב, ת"א.
מקדונלד, י.ב. ולפארד, ג'.ו. (1990) כיצד למכור שירות, מדריך למכירה יעילה בעסקים ובשירותים, המכון הישראלי לשיווק.
ערוסי, ל. (1996) השירות שאני דורש , ת"א, הוצאת מטר , תשנ"ו.
פפרס, ד. (1995) כיצד לפתח ולטפח יחסים אישיים ארוכי טווח עם לקוחותיך, הוצאת ע.מ. טל.
פפרס, ד. (1998) איך מבטיחים שהלקוח ישמור לך אמונים, הוצ' ע.מ. טל, ת"א.
פרופר, ג. (1989) נאמנות צרכנים לברנד קבוצתי, עבודת דיסרטציה לתואר מוסמך במנהל עסקים, אונ' תל אביב.
קונור, ר. (1993) רכישת לקוחות חדשים, הוצאת אור-עם.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "נטישת לקוחות בסוכנות ביטוח", סמינריון אודות "נטישת לקוחות בסוכנות ביטוח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.