עבודה מס' 067598
מחיר: 144.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תוכנית שיווקית עבור מוצר ביטוחי חדש - הצורך במוצר, בחינת הביקוש למוצר החדש והצעת הפיתרון הנבחר.
2,920 מילים ,8 מקורות ,2008
נתבקשנו לבנות תוכנית שיווקית עבור מוצר ביטוחי חדש תוך שימוש באלמנטים מרכזיים שנלמדו. בניית העבודה התמקדה באותם מרכיבים שסייעו לנו להגדיר את הבעיה הקיימת ועימה הצורך במוצר, בחינת הביקוש למוצר החדש והצעת הפיתרון הנבחר. תבנית זו הנחתה אותנו לאורך כתיבת העבודה עבור המוצר הביטוחי - "ביטוח מזונות לגרושים".
לשם פיתוח המוצר נעזרנו בתקנות המוסד לביטוח לאומי אשר מהווה את הגוף הציבורי היחיד המשלם מזונות בעת הצורך. כפי שיפורט בהמשך, ניתוח נתוני המל"ל והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הובילו אותנו למסקנה כי קיים צורך אמיתי בכיסוי מסוג זה וכי הביקוש לתשלום מזונות מהמוסדות הציבוריים תופח מדי שנה.
במהלך העבודה נוכחנו לדעת כי גם כאשר הבעל מובטל ונותר ללא הכנסה כלל, הוא חב במזונות לילדיו. נוסף לזאת, עליו לספק את כל הצרכים החיוניים של ילדיו כחובה מוחלטת ואין באפשרותו לחמוק מחובה זו. לאור זאת, הסקנו כי מצב של אובדן הכנסה בשל פיטורים, ימי מחלה, נכות ומוות אינו חס על משלמי המזונות ומכאן המוצר עתיד לשרת את האינטרסים של שני הצדדים, האב והאם, כאחד.
בחרנו במודל ה- 4P's המקובל כקו מנחה בבניית התוכנית השיווקית ואף הרחבנו את מרכיביו לשישה הכוללים את:
* הצגת הבעיה - The Problem
* קהל היעד - Population
* תיאור המוצר - The Product
* תמחור הפוליסה - Pricing
* ערוצי ההפצה וקידום המכירות - Place & Promotion
ביטוח · פוליסה · גירושין · משפחה · זוגיות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מוצר ביטוח חדש-ביטוח מזונות לגרושים", סמינריון אודות "מוצר ביטוח חדש-ביטוח מזונות לגרושים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.