עבודה מס' 060225
מחיר: 179.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: העבודה מבוססת על שני ספריו של פאולו פרירה ועוסקת בדרכים להשגת המטרה של הכוונת התלמידים להיות אנשים חושבים וביקורתיים.
4,741 מילים ,2 מקורות ,2000
העבודה עוסקת בסוג החינוך הדיאלוגי ומבוססת על שני ספריו של פאולו פרירה פדגוגיה של מדוכאים ופדגוגיה של שחרור.
ההוראה הדיאלוגית, כשמה כן היא, מבוססת על דיאלוג. מטרתה של הוראה זו היא לכוון את התלמידים להיות אנשים חושבים וביקורתיים, וזאת היא עושה על ידי מספר דרכים, שאדון בהם בהמשך העבודה.
העבודה כוללת ארבעה פרקים-
א. השוואה בין מבנה ההוראה הבנקאית למבנה ההוראה הדיאלוגית.
ב. הסיבות לכך שהמהפכה בחינוך צריכה להגיע "מלמטה"?
ג. החינוך הדיאלוגי משרה אווירת חופש מסויימת בין המורה לתלמידים. אם כך, היכן, בכל זאת, יש לשים את הגבולות ואיך?
ד. דרכים להתמודד עם התלמידים המתנגדים מסיבות שונות לגישה החדשנית של החינוך הדיאלוגי.
פרירה, פ. (1981), פדגוגיה של מדוכאים, תל-אביב.
פרירה, פ.; שור, א. (1990), פדגוגיה של שחרור, תל-אביב.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "החינוך הדיאולוגי", סמינריון אודות "החינוך הדיאולוגי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.