היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת הפרסום בטלביזיה על ילדים

עבודה מס' 050738

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הפרסום בטלביזיה, השפעתו על הילד והמשפחה וכיצד ניתן לגונן על הילדים מפני הפרסום.

3,066 מילים ,9 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

ענף הפרסום הוא חלק בלתי נפרד מהמדיה. עם כניסתו של ערוץ 2 לתקשורת, החלו יצרנים רבים לפרסם את מוצריהם בטלוויזיה. כמות אמצעי התקשורת וחידושי הטכנולוגיה העומדים לרשות המפרסמים, חושפים את הקהל, גם הצעיר ביותר למגוון של פרסומים יום- יום.
היצרנים ערים לכוח הקניה של הילדים, המתבטא ביכולתם להשפיע על הוריהם, והם מקצים סכומי כסף גדולים לפרסום המיועד לילדים.
מצב זה מעורר שאלות באשר לקשר שבין הקהל, ובמיוחד קהל הילדים, למדיה בכל הקשור בפרסומת: מהן ההשלכות שיש לפרסומת על התנהגות, קהל הילדים.

הנושא הנחקר בעבודתי זו הוא: האם משפיע פרסום מותג ספציפי בטלוויזיה על העדפת מותג זה על פני מותגים דומים שלא פורסמו, ובמידה וכן, האם לפרסום בטלוויזיה השפעות שליליות על הילד.

השערות המחקר הן:
א. הפרסום בטלוויזיה משפיע מאוד על העדפתו של מוצר בקרב ילדים.
ב. פרסום בטלוויזיה המכוון לילדים אכן גורם לתופעות השליליות הבאות: ערכי תזונה מוטעים, קונפליקטים רבים עם ההורים ומצב רוח ירוד.

תוכן העניינים:
1. מבוא.
2. הפרסום בטלוויזיה.
3. המוצרים שמפרסמים עבור קהל יעד שהוא ילדים.
4. השפעת הפרסום בטלוויזיה על העדפת המוצר ע"י הילד.
5. תופעות שליליות של הפרסום בטלוויזיה על, חשיבתו, קווי התנהגותו, ומצב
רוחו של הילד.
א. השפעות פרסום מוצרי מזון על מודעות תזונה נכונה בקרב ילדים.
ב. השפעות פרסום על קונפליקטים בין הורים וילדים.
ג. השפעות הפרסום על מצב רוחו של הילד.
6. כיצד ניתן לגונן על ילדים מפני פרסום.
7. סיכום.
8. רשימה ביבליוגרפית.

הבהרה: עבודה זו אינה עבודת מחקר.

מקורות:

ATKIN,CHARLES K."EFFECTS OF TELEVISION ADVERTISING ON CHILDREN". IN E.PALMER A.DORR, CHILDREN AND THE PACE OF TELEVISION.NEW YORK: ACADEMIC PRESS.(1980),287-305.
EDLING AXEL"TELEVISION ADVERTISING DIRECTED AT CHILDREN" COMMERCIAL COMMUNICATIONS 1996 MARCH. VOL 1 ISSUE 3,4-6.
HITE,CYNTHIA FRASER;HITE,ROBERT E."RELIANCE ON BRAND BY YOUNG CHILDREN".JOURNAL OF THE MARKET RESEARCH SOCIATY, 1995 APR.VOL. 37(2),185-193
ROBERTSON THOMAS S. ,WARD SCOTT,GATIGNON HUBERT,KLEES DONNA M. "ADVERTISING AND CHILDREN A CROSS-CULTURAL STUDY" 1989 AUG.VOL.16 NO.4, 459-485.
"חינוך לצפייה" הצעת קווים כלליים לתכנית לימודים בבית הספר הממלכתי, משרד החינוך והתרבות המנהל הפדגוגי האגף לתכניות לימודים, מאי 1991 .
גרשון מיכל , "העולם שייך לצעירים" מעריב עסקים 23.8.94
הורניק/ ליברמן ניהול הפרסום. האוניברסיטה הפתוחה , 1994 .
חן שושנה "אם נהנית ספר לחבריך" ידיעות אחרונות 3.10.93
מנור הדס "מגוננים על ילדנו " מעריב 12.7.91

תגים:

תקשורת · פרסומות · הפירסום · ניהול · טלויזיה · טלוויזיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת הפרסום בטלביזיה על ילדים", סמינריון אודות "השפעת הפרסום בטלביזיה על ילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.