עבודה מס' 050384
מחיר: 155.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: מאמר זה מבקר את ההתייחסות הסטריאוטיפית לעדות המזרח בפרסומות בטלביזיה.
2,260 מילים ,6 מקורות ,2000
כדי לבחון נושא כה מורכב אבחן ראשית שני דברים: מרכזיותה של הטלוויזיה בחיינו; והפרסומת בטלוויזיה כמנציחה שאיפות ומשאלות לב. ההתייחסות היא למדיום הטלוויזיוני, כבעל ההשפעה החזקה ביותר. אם כי נוכל, כמובן, למצוא
השפעות אלה בפרסומות בכל ערוצי התקשורת. התייחסות השניה היא להופעה והנצחת השוני העדתי בישראל.
תוכן עניינים:
הקדמה
הטלוויזיה
עדתיות בישראל
סטריאוטיפים בפרסומת
ביבליוגרפיה
עדתיות · מזרחיים · אפליה · טלויזיה · טלוויזיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סטריאוטיפים שמרניים וחדשניים בעיצוב השוני העדתי בפרסומת הישראלית", סמינריון אודות "סטריאוטיפים שמרניים וחדשניים בעיצוב השוני העדתי בפרסומת הישראלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.