היישום אינו מחובר לאינטרנט

מתן ערך ללקוח-חברת רב בריח

עבודה מס' 050463

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה זו בוחנת את מערכת היחסים בין הארגון לבין לקוחותיו בהתבסס על מודלים תיאורטיים.

2,527 מילים ,8 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

במסגרת קורס "מתן ערך ללקוח" נתבקשתי לבחור ארגון אשר אותו אחקור על מערכת היחסים שבינו לבין לקוחותיו.
הארגון אותו בחרתי לחקור ולהציג הינו חברת רב בריח אשר הינה חברה מובילה בתחומה, התמחות בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי נעילה והגנה על רכושו של הפרט.
על מנת לחקור את הארגון אשתמש במודלים אשר נלמדו בהרצאות, וכן, במודלים אשר לא נלמדו בקורס זה. העבודה תכלול את הצגת הארגון, מטרותיו וחזונו, ניתוח הפעולות המתבצעות בחברה מן הפן הקשור ללקוחות.
העבודה תכלול ביקורת על הארגון, ונקודות תורפה אשר הינן העקב אכילס של הארגון. בנוסף, אתייחס אל שרשרת הערכים של החברה כפי שעלו כממצאים מתוך המצגת הקבוצתית.
פן נוסף אשר יבחן הוא מתן הערך המוסף ללקוחות מצד חברת רב בריח.

הצגת הארגון
חברת רב בריח מונה כיום כ-1500 עובדים, המחולקים ל-5 מפעלים ובכ-40 מרכזי הפצה הפזורים ברחבי הארץ.
העובדים מחולקים לפי מחלקות האופייניות לארגון בסדר גודל שצוין (פיתוח, ייצור, שיווק, הנהלה, משאבי אנוש וכו').
מוצרי החברה מופצים בכ-90 מדינות ברחבי העולם, ומשמשים למעלה מ-85 מליון אנשים בעולם, כאשר חלק חשוב בפיתוח מקורו בלקוח הישראלי.
חברת רב בריח מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי נעילה אשר רובם מוגדרים כמוצרי הגנה גבוהה, להגנה על אדם ורכושו.
רב בריח החלה לפעול בשנת 1973 בהמשך לפיתוח רעיון מקורי של מנעול רב בריחי אשר שווק בהצלחה רבה בישראל ובחו"ל.
רב בריח הינה הבעלים של פטנטים וזכויות קניין כוחני מישראל וארצות שונות בחו"ל.

תוכן העניינים:
הקדמה
הצגת הארגון
T.Q.M בחברת רב בריח
שיווק יחסים
ביקורת איכות בחברת רב בריח
ניתוח S.W.O.T
מתן ערך מוסף ללקוח
ביקורת על הארגון
מפת השירות - מרכז הפצה
ביבליוגרפיה

מקורות:

בקווית ה. (1998), למכור את הבלתי נראה, לשכת המסחר.
פיטרס טום (1995),הסמינר של טום פיטרס, מטר.
שניידר ב. , בואן ד. (1996), שירות מנצח בשוק תחרותי, מטר.
גון בנק ((1993), TQM השיטה וישומה, עטרת.
טריסי מ. וירסמה פ. (1995), איך להיות מוביל בשיווק, מטר.
LOVELOCK C. , WRIGHT L. (1999) , PRINCIPLES OF SERVICE MARKTING MANAGEMENT, PRENTICE HALL.

תגים:

כוללת · מכירות · איכות · שווק · mqt

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מתן ערך ללקוח-חברת רב בריח", סמינריון אודות "מתן ערך ללקוח-חברת רב בריח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.