עבודה מס' 050279
מחיר: 119.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת ספרות, הגדרת הבעיה, פיתוח מערכת הדמיה וניתוח עסקי ושיווקי.
3,811 מילים ,12 מקורות ,1999
בעבודה זו, אשתמש בכלים שנלמדו בקורס אסטרטגיה ניהולית-2 חדשנות ויצירתיות, לצורך פיתוח מתקן סימולציה אשר בעזרתו, נוכל לדמות מצבים מסוכנים בנהיגה .
אביא סקירה ספרותית אשר מתארת את המצב בכבישי ישראל כיום, תאונות הדרכים המרובות, נפגעים רבים ונזקים ברכוש. כל הדברים הללו רק ימחישו לנו, מדוע יש לעשות משהו בנידון על מנת לצמצם את מספר הנפגעים בכבישים. ידוע כי רוב התאונות, למעשה כ- 90%, נגרמים בגלל הגורם האנושי (האדם שמאחורי ההגה), וניתן למנוע אותם בדרכים שונות. בנוסף, נסקור מספר קטעים מתוך הספרות המקצועית העוסקת בחדשנות וביצירתיות, ספרות ממנה למדתי כלים של חשיבה יצירתית ובזכותה הצלחתי לפתח במידת מה את היצירתיות שבי ובהמשך להגיע לפתרון.
במהלך העבודה, אבצע סיעור מוחות (Brain Storming), אשר יעזור לי להגיע להחלטה, מהי הדרך הכי טובה שיש לנקוט בה על מנת לשפר את המצב בכבישים.
אדגים בהמשך העבודה את הקונספט של המתקן שאפתח, כולל שלבי הפיתוח, דרישות של כוח אדם, מבנה המקום והציוד שבתוכו, כולל גם תשתיות חשמל , מכונות, מחשוב, וכול'. אדגים כיצד יפעל המקום וכיצד ינוהל.
בהמשך, אנסה להראות את עלויות הפיתוח והיישום, מקורות לגיוס הסכומים.
אציג את תמהיל השיווק, קהל היעד, מיצוב הפרויקט והאסטרטגיה לפיה נפעל ביציאה לשווקים בינלאומיים. נראה כי הפירסום יבוא רק לצורך שכנוע הנהגים להיענות לקריאה לבוא ולהבחן, לביטחונם האישי ולא כגזירת מדינה.
תוכן העניינים:
מבוא- רקע על הסביבה ועל המוצר שנפתח
פרק א'- סקירה ספרותית
פרק ב'- הגדרת הבעיה וחילול רעיונות לפתרונה
פרק ג'- פיתוח מערכת להדמיית נהיגה במצבי סכנה
פרק ד'- ניתוח עסקי ומדיניות שיווקית
סיכום
ביבליוגרפיה
פיטרס טום (1997), חדשנות או למות- התחדשות בלתי פוסקת כאסטרטגיית הישרדות יחידה בעולם העסקים, תל- אביב בהוצאת מטר.
פיטרס טום (1994), הסמינר של טום פיטרס- זמנים מטורפים מצריכים ארגונים מטורפים, תל- אביב בהוצאת מטר.
גרוסמן ר. סטיבן, רוג'רס א. ברוס, מור ה. בוורלי (1988), חדשנות בפעולה- שחרור היצירתיות מכבליה, ירושליים בהוצאת תל משרד החינוך התרבות והספורט, המנהל הפדגוגי, האגף לתוכניות לימודים.
טופלר אלווין (1990), מהפך העוצמה- המאה ה-21- זעזועים ותמורות בכלכלה, בפוליטיקה ובתקשורת, ירושליים בהוצאת ספרית מעריב.
קוטלר פיליפ, ארמסטרונג גארי (1991), עקרונות השיווק, כרכים א'- ב', בהוצאת המכון לפריון העבודה והייצור- המרכז לניהול עסקי שיווקי.
הורניק יעקב (1986), ניהול השיווק, כרכים א'- ד', בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
אנדרו ס. גרוב (1996), רק הפרנואידים שורדים, בהוצאת מטר.
זהר אייל (1999), קורס אסטרטגיה ניהולית-2 - קובץ מאמרים וחומר ההרצאות.
חדשנות · תאונות · יצירתיות · מוצר · דרכים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה ניהולית-מתקן לסימולצית נהיגה", סמינריון אודות "אסטרטגיה ניהולית-מתקן לסימולצית נהיגה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.